No SSO cookie

Detroit LIVE: Conceptul Hyundai Blue-Will PHEV

voteaza
(0/ 0)
Detroit LIVE: Conceptul Hyundai Blue-Will PHEV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul Auto de la Detroit a fost in acest an, in mare parte dedicat masinilor ecologice si hibride. Marii producatori au prezentat noi modele electrice sau hibride. Hyundai insa a prezentat un concept mai vechi, dar imbunatatit. Hyundai s-a prezentat la Salonul Auto de la Detroit cu conceptul Blue Will PHEV.

 
 
Conceptul Hyundai Blue Will PHEV, a fost prima oara prezentat la Salonul Auto de la Seul in 2008. Sistemul de propulsie este unul tipic unei masini hibride, un motor pe benzina de 1.6 litri, care produce 152 CP. Scopul lui este de a incarca bateriile Li-Ion, dar si de a propulsa masina la nevoie.

Conceptul Blue Will este o premiera pentru Hyundai, fiind primul plug in hibrid. Conceptul poate functiona doar pe  sistemul electric, pe cel pe benzina, sau la nevoie pot functiona impreuna. Acest sistem de propulsie se va regasi pe noul Hyundai Elantra LPI si Sonata hibrid. Ambele modele vor fi prezentate pana la sfarsitul anului.

Sistemul de propulsie electric, are o putere de 100 KW, care poate sustine masina doar pe electric pe o distanta de 60 de km. Conceptul Hyundai Blue-Will este de asemenea dotata cu sistemul start and stop, dar si cu noul sistem termal. Acest sistem colecteaza caldura degajata de esapament si sa incarce bateria motorului electric.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5665 :: 17.87MB