No SSO cookie

DaimlerChrysler a restructurat divizia Smart

voteaza
(0/ 0)
DaimlerChrysler a restructurat divizia Smart
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conducerea grupului DaimlerChrysler a aprobat, joi, scoaterea din productie a modelului Smart cu patru locuri, in cadrul unui costisitor program de restructurare a diviziei cu acelasi nume, care se confrunta cu pierderi.

 
 
[poza1s] DaimlerChrysler, al cincilea mare producator de automobile pe plan mondial, a anuntat, sambata, ca intentioneaza sa sisteze productia automobilului Smart ForFour, pentru a se concentra numai asupra modelului cu doua locuri. Costul programului de restructurare a diviziei, care include si renuntarea la 300 de locuri de munca in Germania, este de aproximativ un miliard de euro (1,20 miliarde dolari). Circa 80% din costurile generate de restructurare vor fi incluse in rezultatele financiare ale grupului aferente primului trimestru al acestui an. Intr-un comunicat al DaimlerChrysler se arata ca masurile de reorganizare vor permite diviziei sa devina pentru prima oara profitabila, in cursul anului viitor, cand va fi lansata o noua versiune Smart. Renuntarea la modelul cu patru locuri urmeaza sa fie negociata cu furnizorii de componente, precum si cu compania japoneza Mitsubishi Motors (MMC), care produce ForFour la o fabrica din Olanda. "DaimlerChrysler si Mitsubishi Motors Corporation au semnat un document neangajant ca baza a negocierilor, cu scopul de a incheia un acord privind sistarea producerii modelului ForFour", se arata in comunicat. Compania japoneza a produs anul trecut circa 40.000 de automobile ForFour in Olanda, unde au fost fabricate si 75.000 de vehicule Mitsubishi Colt.}Vanzarile de masini Smart cu patru locuri au scazut cu un sfert anul trecut, la 43.700 de unitati, pe un segment de piata extrem de competitiv. Conducerea grupului Daimler spera ca renuntarea la modelul ForFour sa permita diviziei Mercedes sa-si atinga obiectivul privind obtinerea unor marje operationale de 7%, in 2007. Smart, care a functionat in pierdere inca de la lansare, va fi integrata complet in divizia Mercedes, grupul renuntand astfel la o structura paralela care s-a dovedit prea costisitoare pentru o marca care a livrat anul trecut numai 143.000 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2592 :: 17.85MB