No SSO cookie

Daimler decide azi unde construieste uzina in Europa de Est

voteaza
(0/ 0)
Daimler decide azi unde construieste uzina in Europa de Est
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Consiliul de Supraveghere al concernului auto german Daimler va decide azi unde va fi construita noua uzina in Europa de Est, care va asambla noile generatii ale modelelor Mercedes A-Klasse si B-Klasse, din clasa mica si respectiv clasa compacta, potrivit publicatiei germane Automobilwoche, preluata de site-ul just-auto.com.

 
 

Pentru noua uzina auto Mercedes sunt avute in vedere locatii in Polonia, Romania si Ungaria.

Automobilwoche noteaza ca repozitionarea modelelor A-Klasse si B-Klasse este un element cheie pentru strategia Mercedes si pentru planurile concernului german de crestere a vanzarilor in Europa de Vest si pe pietele emergente precum Rusia sau China. Mai mult, automobilele din aceasta gama vor fi vandute si in SUA, unde se contureaza o cerere puternica pentru masini de clasa mica. De asemenea, A-Klasse si B-Klasse ar trebui sa coboare media emisiilor de CO2 pentru producatorul german, astfel incat acesta sa evite posibilele amenzi impuse de Uniunea Europeana constructorilor de automobile care nu vor indeplini cerintele in domeniu.
Noua uzina va produce cel putin 100.000 de masini anual, care se vor adauga celor 280.000 de unitati construite in actuala uzina de la Rastatt.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2090 :: 17.86MB