No SSO cookie

Dacia a inaugurat Centrul de Export CKD Logan

voteaza
(0/ 0)
Dacia a inaugurat Centrul de Export CKD Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobile Dacia a inaugurat marţi, 29 martie, Centrul de Export CKD Logan, obiectiv esenţial în cadrul programului de internaţionalizare a mărcii. Evenimentul de deschidere al acestrui punct logistic s-a desfăşurat în prezenţa preşedintelui director general al Renault, Louis Schweitzer şi a premierului României, Călin Popescu Tăriceanu.

 
 
[poza1s]La inaugurare, oficialul român a subliniat faptul industria auto naţională este un factor important de susţinere a balanţei finaciare, atât pentru România cât şi pentrupartenerii străini. În acest sens, reuşita investiţiilor efectuate de grupul francez la Dacia poate fi un bun exemplu pentru celelalte companii care încă ezită să investească pe piaţa autohtonă. Louis Schweitzer a arătat importanţa Centrului de Export CKD Logan - urmare a unei investiţii de 18,2 milioane de euro, precizând faptul că acest centru logistic de export este o componentă cheie în programul de vânzări Logan, care prevede vânzarea a 1 milion de unităţi în întreaga lume, la nivelul anului 2010. Situat la Mioveni, in apropierea uzinei Dacia, acest centra logistic reprezinta o investitie cheie a Renault in Romania in cadrul programului Logan, pentru a asigura cresterea rentabila si perenitatea Dacia. [poza2s]Suprafata acoperita a acestui depozit gigant este de 35.000 m2. In functie de dezvoltarea activitatjii, aceasta suprafata va putea fi extinsa progresiv pana la 60.000 m2. Centrul CKD (Completely Knocked Down) va aduna elemente constitutive ale vehiculelor Logan care vor fi apoi expediate, sub forma de colecţii de piese, spre centrele de produce din Moscova, in Rusia, Casablanca, in Maroc si Envigado, in Columbia, la care se vor adauga, ulterior, uzinele din Iran şi din India. Volumul de componente expediate va atinge 300.000 m3 la sfarsitul anului 2005. Capacitatea centrului de la Mioveni va fi însă marita de trei ori pentru a se adapta ritmului de crestere al activitatii de productie a modelului Logan in celelalte uzine de asamblare programate. Primul destinatar al activitatii centrului CKD de la Mioveni va fi uzina Avtoframos din Moscova, care va incepe in curand activitatea de asamblare a modelului Logan. In viitor 20 de camioane vor pleca zilnic de la centrul logistic in directia Moscova, via Ucraina. Capacitatea de productie programata a uzinei din Rusia este de 60 000 de unitaţi Logan pe an. [poza3s]Exporturile catre uzina SOMACA, din Maroc, au inceput deja in vederea demararii fabricatiei la finele semestrului al doilea al anului 2005. Incepand de la jumatatea anului 2005 piesele si sub-ansamblele vor fi trimise in containere pe calea ferata de la centrul CKD din Mioveni pana la portul Constantja, si de aici cu vaporul spre Maroc. Uzina de la Casablanca va asambla anual 30 000 Dacia Logan. Acelasi mod de expediere este utilizat si in cazul colecţiilor CKD trimise in Columbia, unde modelul Logan va fi produs in uzina SOFASA din Envigado incepand din toamna anului 2005. Expediţiile de piese catre Columbia au inceput deja. La sfarşitul anului 2005, tot prin portul Constanta, vor incepe exporturile spre Iran. Din 2007, India va figura si ea printre tarile de destinatjie ale colect;iilor CKD Logan expediate de central logistic din Mioveni. De la lansarea sa, peste 50 000 Dacia Logan au fost vandute sau comandate in Romania şi la export. Modelul este comercializat in prezent in 13 ţari: Romania, Bosnia, Croatia, Ungaria, Macedonia, Republica Ceha, Serbia - Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Polonia, Turcia, Siria şi Liban. Expansiunea internationala a Dacia va continua in 2005 urmand ca la sfarsitul anului numarul destinatjiilor de export ale modelului Logan sa ajunga la peste 35 de ţări.

 

Cuvinte cheie:
Dacia | CKD | Logan |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2079 :: 22.16MB