No SSO cookie

Dacia a afisat un profit de 230 milioane lei pentru 2009

voteaza
(0/ 0)
Dacia a afisat un profit de 230 milioane lei pentru 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia a raportat pentru anul trecut un profit de 230,28 milioane lei, potrivit datelor neauditate publicate de companie in Monitorul Oficial de marti, in raportul de fuziune cu producatorul Auto Chassis International Romania (ACIRO).

 
 
Potrivit datelor auditate din 2008, automobile Dacia inregistrase un profit de 222 milioane lei.

Rezultatele companiei vor fi prezentate actionarilor in vederea aprobarii la urmatoarea adunare generala, ce ar trebui sa aiba loc in primavara acestui an.

"Absorbtia ACIRO de catre ADSA vizeaza simplificarea organizarii juridice a grupului Renault in Romania, facilitand coordonarea activitatilor de fabricatie motoare, cutii viteza si sasiuri si limitand eventualele restrictii juridice si administrative impuse de mediul social si economic romanesc", se mentionaza in documentul publicat in Monitorul Oficial.

Potrivit documentului, operatiunea de fuziune finalizata anul trecut va avea ca efect, printre altele, reducerea considerabila a costurilor adminsitrative operationale, cu implicatii asupra profitabilitatii societatii.

ACIRO a prezentat, la randul sau, un profit de 8,06 milioane lei aferent anului trecut si, potrivit datelor din Monitorul Oficial, profitul companiei rezultate in urma fuziunii dintre Dacia si ACIRO se ridica la 228,22 milioane lei.

In 2009, vanzarile la nivel mondial ale Dacia au crescut cu 20,5%, comparativ cu anul 2008, la mai mult de 310.000 de vehicule, iar cota de piata a companiei in Romania a crescut cu 1,5%, la 28,9%.

In ce priveste vanzarile Dacia pe piata europeana (UE, Islanda, Norvegia si Elvetia), acestea au crescut in 2009 cu 29,2%, la 237.912 milioane unitati, sustinute de primele de casare, iar cota de piata a avansat de la 1,3% in 2008 la 1,6%.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1578 :: 17.87MB