No SSO cookie

Cupa Mitsubishi Lancer Evolution

voteaza
(0/ 0)
Cupa Mitsubishi Lancer Evolution
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Etapa 8 / Raliul Harghita MOL Daniel Ungur, campion!

 
 
[poza1s] A 20-a ediţie a Raliului Harghita MOL a oferit suspansul pe care toată lumea l-a dorit, iar câştigătorul etapei şi al titlului în Cupa Mitsubishi Lancer EVO s-a decis abia în partea a doua a competiţiei. Duelul pentru victorie s-a dat în ziua secundă, după ce primele două probe speciale - programate vineri după-amiază - au fost neutralizate ca urmare a incendiului survenit la maşina unuia din protagoniştii disputei pentru titlul naţional absolut. Astfel, organizatorii au acordat timpi din oficiu, iar protagoniştii Cupei Mitsubishi Lancer EVO se aflau la egalitate. Ziua a doua a început sub nota de dominiare a lui Alexandru Piţigoi, care şi-a trecut în cont primele două scratch-uri, astfel că, după cinci probe, se afla pe prima poziţie în clasamentul întrecerii. Numai că problemele survenite la servodirecţie l-au întârziat pe bucureştean, moment în care şefia a fost preluată de Daniel Ungur, nimeni altul decât cel aflat în poziţia de colider al clasamentului Cupei Mitsubishi Lancer EVO. Din acel moment, clujeanul şi-a mărit treptat avansul şi a reuşit să încheie raliul pe prima poziţie în ierarhia cupei, succes care i-a permis să şi devină primul câştigător al întrecerii monomarcă. “A fost o cursă dură, lucru care se vede şi după numărul de concurenţi care a terminat raliul. Am încercat să mă lupt, dar am avut probleme la maşină. Oricum sunt mulţumit de rezultat", a declarat Daniel Ungur la finalul competiţiei. Locul al treilea i-a revenit lui Romulus Preda, cel care a fost şi cel mai rapid pe două probe speciale. Numai că problemele tehnice l-au întârziat, astfel că a acumulat două minute şi 30 de secunde de penalizare pentru întârziere în parcul de asistenţă. Ceilalţi doi concurenţi - Sorin Badea şi Arthur Pakucs - au abandonat în urma unor incidente de natură tehnică. La finalul primului sezon din Cupa Mitsubishi Lancer EVO nu trebuie uitat faptul că piloţii angrenaţi în competiţie au reuşit în şase rânduri să se claseze şi pe podium în clasamentul general absolut: de patru ori pe locul al doilea şi de două ori poziţia a treia. Etapa 8 / Cupa Mitsubishi Lancer Evo 4-5 noiembrie 2005 Start şi sosire: Miercurea Ciuc Suprafaţa: macadam 100% Lungime totală: 288,27 km Numar PS: 10, totalizând 144,77 km Echipaje la start: 5 Echipaje clasate: 3 Victorii PS: D. Ungur 5, A. Piţigoi 3, R. Preda 2 Viteza medie a învingătorului: 83,16 km/h Clasament final 1.Daniel Ungur / Petru JucanMitsubishi Lancer Evo VIN1h34m27,4s 2.Alexandru Piţigoi / Vlad TerziMitsubishi Lancer Evo VIIN1h34m41,5s 3.Romulus Preda / Mihai SanduMitsubishi Lancer Evo VIIN1h36m06,5s Clasament Cupa Mitsubishi Lancer Evo Daniel Ungur 90p; Alexandru Piţigoi 85p; Romulus Preda 75p; Sorin Badea 52p; Mihai Leu 42p; Arthur Pakucs 37p; Manuel Mihalache 21p; Liviu Savu 13p.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1591 :: 21.97MB