No SSO cookie

Cupa Mitsubishi Lancer Evo 2005

voteaza
(0/ 0)
Cupa Mitsubishi Lancer Evo 2005
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu titlul pe masă!

 
 
[poza1s] După un sezon în care a furnizat unul din cele mai interesante dueluri de pe scena campionatului de raliuri, Cupa Mitsubishi Lancer Evo a ajuns înaintea etapei finale - Raliul Harghita MOL. Programată între 4 şi 5 noiembrie 2005, întrecerea desfăşurată pe un traseu din Munţii Harghitei, va supune competitorii unui examen cu zece probe speciale, totalizând aproape 150 de kilometri. Ziua de vineri va juca rolul unui “aperitiv”, cele două speciale însumând cu puţin peste 18 kilometri. Bătălia propriuzisă va avea loc sâmbătă, când prin-tre cele opt speciale rămase se află patru treceri pe proba Harghita MOL, de 22,43 kilometri. Pentru participanţii din Cupa Mitsubishi Lancer Evo, întrecerea din preajma oraşului Miercurea Ciuc se anunţă mai mult decât spectaculoasă, principalii candidaţi la cucerirea trofeului situându-se la egalitate de puncte. Alexandru Piţigoi şi Daniel Ungur pornesc cu un total de 69 puncte, o eventuală victorie fiind suficientă pentru a le asigura cucerirea trofeului. Primul a obţinut două victorii de etapă la Hunedoara şi Sibiu, fără a mai reuşi să termine ultimele două raliuri. |ntr-o situaţie oarecum opusă, Daniel Ungur a obţinut un total de 34 puncte în ultimele două etape, performanţa venind după trei abandonuri consecutive. Pe poziţia a treia, la o diferenţă de şapte puncte, Romulus Preda este gata şi el să exploateze orice greşeală a liderilor. Mai mult, el doreşte să răzbune ghinioanele din ultimele două raliuri şi să mai adauge un rezultat bun la cele două victorii de etapă şi un loc secund, adunate în acest sezon. |n clasamentul viteziştilor, întocmit pe baza victoriilor de probă specială, Romulus Preda are toate şansele să-şi păstreze prima poziţie, el având un avantaj de cinci scratch-uri faţă de ocupantul locului secund, Mihai Leu. Deşi a demonstrat în mai multe rânduri că este capabil să se lupte pentru victorie chiar şi în clasamentul general, Mihai a plătit un tribut destul de scump problemelor tehnice, el adunând de-a lungul celor şapte etape, o victorie, un loc secund şi cinci abandonuri. Aflat pe locul patru în clasamentul general, Sorin Badea va încerca să-şi păstreze această poziţie şi la final de sezon. PROGRAMUL RALIULUI Vineri 4 noiembrie 2005 16h01 Miercurea Ciuc Piaţa Libertăţii Start Etapa 1 16h01 Parc Service A 16h41 PS 1 - RACU 1 12,35 km 17h09 PS 2 - PIRICSKE 1 6,00 km 18h05 Parc Service B 18h55 Miercurea Ciuc Parcare Consiliul Judeţean Sosire Etapa 1 Sâmbătă 5 noiembrie 2005 08h01 Miercurea Ciuc Piaţa Libertăţii Start Etapa 2 08h01 Parc Service C 08h50 PS 3 - HARGHITA - MOL 1 22,43 km 09h15 Regrupare A 11h05 PS 4 - HARGHITA - MOL 2 22,43 km 11h32 Parc Service D 12h06 PS 5 - RACU 2 12,35 km 12h34 PS 6 - PIRICSKE 2 6,00 km 12h54 Parc Service E 13h43 PS 7 - HARGHITA - MOL 3 22,43 km 14h08 Regrupare B 15h58 PS 8 - HARGHITA - MOL 4 22,43 km 16h25 Parc Service F 16h59 PS 9 - RACU 3 12,35 km 17h27 PS 10 - PIRICSKE 3 6,00 km 18h25 Parc Service G 19h20 Miercurea Ciuc Sosire din Etapa 2 Lungime totală: 288,27 km Probe speciale: 10 Lungimea Probelor Speciale 144,77 km Clasament Cupa Mitsubishi Lancer Evo: Alexandru Piţigoi & Daniel Ungur 69p; Romulus Preda 62p; Sorin Badea 51p; Mihai Leu 42p; Arthur Pakucs 36p; Manuel Mihalache 21p; Liviu Savu 13p.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2835 :: 22.17MB