No SSO cookie

Cucerirea lumii de catre Top Gear continua

voteaza
(0/ 0)
Cucerirea lumii de catre Top Gear continua
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Showul de televiziune cunoscut in intreaga lume va avea si o varianta olandeza.

 
 

Compania olandeza Sanoma Media si John de Mol planuiesc sa lanseze o versiune olandeza a Top Gear.

Carshow-ul de renume mondial si-a gasit pana acum drumul spre Australia, Coreea de Sud, China si Statele Unite ale Americii. O versiune olandeza ar fi al cincilea Top Gear in afara Marii Britanii.

Impreuna cu magnatul media John de Mol, cunoscut pentru Big Brother, Sanoma Media  a achizitionat postul de televiziune SBS6, Net5 si Veronica. Veronica este canalul TV local olandez care a difuzat Top Gear din Australia si Marea Britanie. Canalul difuzeaza emisiuni olandeze, filme si seriale. Accentul se pune pe adultii tineri si orientarea este un pic mai masculina. Programe populare difuzate de acest post sunt Top Gear, NCIS si alte seriale de succes.

Carter Duong, manager interimar la Veronica, a declarat in cel mai mare ziar olandez „De Telegraaf”: Credem ca un public larg va urmari aceasta emisiune. Va fi o emisiune saptamanala, unde vor fi prezentate informatii din trafic, cele mai recente modele si evolutii auto”.

Nu se stie daca emisiunea va purta numele de Top Gear, dar va fi asemanatoare cu cea prezentat de Jeremy Clarkson, Richard Hammond si James May.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3366 :: 18.68MB