No SSO cookie

Citroen Racing Trophy in Raliul Clujului

voteaza
(0/ 0)
Citroen Racing Trophy in Raliul Clujului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotii inscrisi in competitia Citroen Racing Trophy Romania au terminat pe podium in Raliul Clujului.

 
 

Vlad Cosma si Danny Ungur au terminat Raliul Clujului pe podium la grupa A si, impreuna, au castigat 5.500 Euro in Citroen Racing Trophy Romania. Mihai Lacatus a terminat pe locul 6 si va primi un premiu de 1.000 Euro. Pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania au adunat la Raliul Clujului, ultima etapa pe asfalt din Campionatul National de Raliuri, 6.500 Euro. Vlad Cosma si Danny Ungur au terminat pe locurile doi, respectiv trei, Mihai Lacatus pe sase, iar Alex Filip a iesit din lupta de la grupa A din cauza unei probleme aparute la transmisia masinii sale.
 

Vlad Cosma, cel mai tanar pilot inscris in Citroen Racing Trophy Romania, a avut un parcurs excelent, obtinand la Raliul Clujului cel mai bun rezultat din acest sezon. Dupa ce a terminat super speciala de vineri pe pozitia a treia, Vlad Cosma a fost cel mai rapid pe primele doua probe de sambata si, dupa prima bucla, era lider in clasamentul grupei A. Din cauza ploii, pe ultima bucla, Vlad Cosma a pierdut duelul pentru prima pozitie si a terminat Raliul Clujului pe locul secund. „Daca ne uitam la locurile obtinute de noi in acest sezon la grupa A: 5,4,3,2, putem spera sa urmeze si o victorie! La Cluj am fost cei mai buni in Citroen Racing Trophy, dar o victorie la grupa A ar fi fost si mai importanta” a spus Vlad Cosma, care a fost recompensat pentru aceasta clasare cu 3.000 Euro.


Dupa 108 kilometri de proba speciala, Danny Ungur si Toni Avram au terminat Raliul Clujului pe pozitia a treia, performanta recompensata cu 2.500 Euro. “Motorul masinii noastre nu a dezvoltat puterea maxima si am avut probleme pe probele in urcare. In plus, am mai facut si o pana de cauciuc, dar, tinand cont de conditiile foarte dificile din punct de vedere meteorologic, se putea termina si mai rau. Cred ca toti am avut momente cand am fost pe punctul sa sarim in decor”, a spus Danny Ungur, care se afla acum pe prima pozitie intre pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy cu un total de 19 puncte.


Pentru echipajul Mihai Lacatus - Rares Silasi etapa de la Cluj a fost inca una de acomodare cu modelul Citroen C2 R2. „Pentru noi a fost a treia cursa la volanul unei astfel de masini. Mi-ar fi placut sa luam startul si la primele doua etape din 2010, dar nu am avut bugetul necesar. Acum principala mea preocupare este sa gasesc bugetul necesar pentru a lua startul si in etapele pe macadam”, a spus Mihai Lacatus, care a terminat pe locul 6 la grupa A, performanta recompensata in Citroen Racing Trophy cu 1.000 Euro.


Alex Filip, liderul din Citroen Racing Trophy Romania inaintea etapei de la Cluj, a avut un inceput bun, dar dupa patru probe speciale a fost nevoit sa abandoneze cu probleme la transmisia masinii sale. „Speram sa obtinem un rezultat bun la utlima etapa pe asfalt, dar din pacate, dupa 10 raliuri fara probleme tehnice, am fost nevoit sa abandonez. Acum urmeaza sezonul pe macadam unde avem si noi mai multe sanse cu modelul Citroen C2 R2 si voi face tot posibilul sa recuperez din punctele pierdute la Cluj”, a spus si Alex Filip.

Raliul Sibiului, urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa si in Citroen Racing Trophy, se va desfasura in perioada 15 – 18 iulie.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3873 :: 17.87MB