No SSO cookie

Citroen inregistreaza cea mai mare crestere a volumului vinzarilor in primele sase luni

voteaza
(0/ 0)
Citroen inregistreaza cea mai mare crestere a volumului vinzarilor in primele sase luni
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen a depasit 3%, cota de piata vehicule din import si 1%, cota de piata totala (productie nationala+import). Astfel, la finalul lunii iunie, rezultatele cumulate pentru primul semestru conduc la o cota de piata de 1.075%, arata importatorul oficial in Romania, ATS.

 
 
La capitolul autoturisme, Citroen a avansat cu 3 locuri in clasamentul marcilor de vehicule din import, de pe locul 11, la sfirsitul semestrului I 2001, pe locul 8, la finalul semestrului I 2002.

Citroen a vindut in primele sase luni ale anului 543 vehicule, cu 75% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Vinzarile de turisme s-au dublat de la 230 la 455 de unitati. Astfel, Citroen realizeaza cea mai puternica crestere a volumului vinzarilor de turisme in top 10 al celor mai bine vindute marci importate.

In totalul turismelor Citroen vindute, motorizarile Diesel HDi au o buna penetrare – peste 215 unitati, aproximativ 50%. "Aceasta evidentiaza traditia Citroen ca motorist Diesel si fiabilitatea si performantele tehnologiei “common rail”- injectie directa la inalta presiune", arata ATS, intr-un comunicat. Printre modelele cu cea mai buna dinamica, se regasesc Saxo, Xsara si Xsara Picasso.

Importatorul Citroen se asteapta ca vinzarile sa creasca, in special o data cu lansarea oficiala, in luna septembrie, a noului model din clasa mica, C3. Obiectivul stabilit de ATS pentru anul 2002 este de 1300 vehicule vindute.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1868 :: 18.66MB