No SSO cookie

Citroen C4 Cactus se lansează în România

voteaza
(0/ 0)
Citroen C4 Cactus se lansează în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Citroen C4 Cactus este comercializat în România cu preţuri începând de la 12.995 euro, inclusiv TVA pentru versiunea Live şi motorizarea pe benzină VTi cu 82 CP şi cutie de viteze manuală cu 5 trepte şi care ajung până la 18.228 euro, inclusiv TVA pentru versiunea Shine echipată cu una dintre motorizările e-HDi de 92 CP sau BlueHDI de 100 CP şi 5 ani garanţie, în limita a 100.000 km.

 
 

Printre inovaţiile tehnologice și principiile adoptate de noul model se găsesc:

- Airbump, o inovaţie Citroen utilă, estetică și personalizabilă, ce conferă un plus de design prin aspectul său grafic, dar care si protejează caroseria de zgârieturile din parcări. Prevăzute pe laterale și la nivelul barelor de protecţie, panourile Airbump structurează grafic exteriorul lui Citroen C4 Cactus. Gama de 4 culori disponibile (Black, Grey, Dune și Chocolate) oferă multiple posibilităţi de personalizare prin asocierea cu cele 10 nuanţe de caroserie și 3 decoruri interioare (Ambiance Stone Grey, Pack Habana Inside și Pack Purple Inside). Dar ceea ce contează cel mai mult este protecţia împotriva zgârieturilor zilnice realizată de învelișul fin din TPU (Poliuretan Termoplastic), care  protejează capsulele vidate pentru a amortiza șocurile. Protecţiile Airbump nu necesită întreţinere specială, contribuind direct la reducerea costurilor de întreţinere și eventual reparaţie.

- Interfaţa 100% digitală si 100% intuitivă pentru a oferi un post de condus degajat şi conectat, regrupând toate comenzile pe ecranul tactil de 7” disponibil standard;

- Scaune frontale generoase concepute în stil sofa;

- Airbag-ul pasager integrat în pavilion (tehnologie Airbag In Roof), care oferă pasagerului din faţă mai mult spatiu și un volum de depozitare optimizat;

-Pavilionul panoramic vitrat cu protecţie termică ridicată inundă habitaclul în lumină, eliminând efectele căldurii.

Noul model al francezilor are un ampatament de 2,60 m, echivalent cu cel al Citroen C4, pentru un spaţiu interior optimizat, dimensiunile exterioare sunt similare unei berline compacte (lungime: 4,16 m; lătime: 1,73 m), înălţimea este redusă, doar 1,48 m şi are console scurte, care poziţionează roţile pe cele patru colţuri.

Planșa de bord coborâtă, cu linii orizontale, se pare că oferă mai mult spaţiu ocupanţilor locurilor din faţă dar și un spaţiu de depozitare generos si extrem de accesibil. Acest rezultat a fost obţinut prin adoptarea unei interfeţe 100% digitale și prin optimizarea arhitecturii postului de condus.

Înlocuirea butoanelor de comandă a fost realizată cu ajutorul unui ecran tactil de 7” care regrupează toate funcţiile (climatizare, media, navigaţie, setări, telefon, servicii conectare și sisteme de asistenţă la condus), la fel ca noul Peugeot 308 şi computerul de bord beneficiează de un ecran digital.

Vor fi disponibile două cutii de viteze, respectiv o cutie manuală cu 5 trepte şi una pilotată cu 6 trepte, iar în cazul celei din urmă maneta de viteze tradiţională a fost înlocuită cu un sistem denumit “Easy Push”, alcătuit din taste de selectare “D, N, R” situate în partea inferioară a planșei de bord precum si din padele pe  volan, care permit schimbarea treptelor de viteză manual.

La capitolul siguranţă, Citroen C4 Cactus  integrează numeroase sisteme de asistenţă la condus:

- Pentru a parca cu usurinţă, sistemul Park Assist ajută conducătorul auto să găsească un loc de parcare și efectuează automat manevrele necesare în momentul identificării spaţiului de parcare. Conducătorul auto nu trebuie decât să gestioneze pedala de frână și acceleraţie;

- Manevrele de parcare sunt foarte ușor de executat cu ajutorul camerei video pentru marșarier care afișează imaginile pe ecranul tactil;

- Sistemul de asistenţă la pornirea din rampă (Hill Assist) menţine automat vehiculul stabil timp de 2 secunde. Sistemul asigură un redemaraj usor pe o rampă cu înclinaţie mai mare de 3%, împiedicând deplasarea vehiculului în spate atunci când ridicaţi piciorul de pe pedala de frână;

- Iluminarea statică de intersectare oferă un fascicul luminos suplimentar în interiorul curbelor, crescând astfel vizibilitatea și siguranţa în viraje și la intersecţii;

- Serviciul Citroen eTouch include un sistem de apelare de urgenţă și asistenţă localizată (în uncţie de ţară), două servicii gratuite disponibile 24 h/24, 7 zile/7 cu ajutorul unei cartele SIM integrate, care, în cazul unui accident sau incident garantează localizarea precisă și intervenţia rapidă.

În România vor fi disponibile două versiuni pe benzină cu puteri de 82 CP şi 110 CP şi două versiuni diesel cu 92 CP, respectiv 100 CP, echipările din care se poate alege fiind în număr de 3, denumite Live, Feel şi Shine.

În echiparea de bază, Live, găsim 6 airbag-uri (airbag şofer, airbag pasager cu tehnologie “airbag-in-roof”, airbag-uri laterale şi cortină), ABS + REF + AFU + ESP + ASR, direcţie asistată electric, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri. ecran tactil de 7’’ , sistem audio MP3 cu 4 incinte acustice şi comenzi pe volan, oglinzi exterioare reglabile electric, geamuri faţă cu acţionare electrică, geamuri spate pivotante, regulator / limitator de viteză programabil, ştergatoare de parbriz cu sistem Magic Wash, 1 mufă USB + 1 priză 12V + 1 mufă Jack, scaun şofer reglabil longitudinal şi în înălţime, banchetă 3 locuri cu tetiere escamotabile, parasolar şofer cu oglindă ascunsă, volan reglabil pe înălţime, torpedou cu deschidere superioară (Top Box), tapiţerie Mica Grey cu planşă de bord Stone Grey, martor necuplare centuri siguranţă faţă, martor decuplare centuri siguranţă spate. siguranţă copii portiere spate, prinderi ISOFIX pe locurile laterale spate, închidere centralizată cu telecomandă, alertă sonoră lumini aprinse, Airbump Black, mânere exterioare uşi de culoare neagră, faruri diurne cu LED şi jante oţel 16’’ CORNER + Kit reparaţie pană.

Interesant este faptul că Airbump de culoare neagră este un opţional cu cost 0, disponibil exclusiv la comandă, astfel este alegerea fiecăruia dacă doreşte sau nu acest sistem de reducere a zgârieturilor pe uşi.

Singura vopsea disponibilă standard cu un cost 0 este albul, mai exact nuanţa Blanc Banquise, regăsită şi pe alte modele ale mărcii.

Citroen C4 Cactus se laudă şi cu o masă proprie foarte redusă, de numai 965 kg în cazul motorizării VTi de 82 CP, aceasta ajungând până la 1.070 kg în cazul diesel-ului de 100 CP, BlueHDI.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3773 :: 17.82MB