Modelul Chevrolet Spark a primit patru stele la testul Euro NCAP. Modelul Spark a primit 69 din cele 100 de puncte posibile, la un singur punct diferenta fata de cotatia maxima, de cinci stele.
In cadrul categoriei privind protectia pasagerilor adulti, modelul Spark a inregistrat un punctaj maxim, de 8 puncte, la testul de coliziune laterala cu un obstacol deformabil, in miscare. A primit de asemenea un punctaj ridicat, de 7,35 puncte din 8, la testul de coliziune laterala cu un stalp, demonstrand protectia eficienta a pasagerilor in eventualitatea unei coliziuni laterale mai grave.
In cadrul categoriei privind protectia copiilor, modelul Spark a obtinut un punctaj maxim pentru testele performantelor dinamice ale sistemului de retinere pentru copii, care evalueaza protectia copiilor impotriva posibilelor accidentari in cazul diferitelor tipuri de coliziuni. Pe parcursul testelor de impact lateral, manechinele pentru testele de coliziune, reprezentand copii de 1 an si jumatate si de 3 ani, au fost fixate corect cu ajutorul sistemelor de retinere de caroseria de protectie a modelului Spark.
Echipamentul de siguranta standard al modelului Chevrolet Spark include airbaguri pentru sofer, pasagerul din fata, airbaguri laterale si tip cortina. Centurile de siguranta ale scaunelor din fata sunt echipate cu dispozitive de pretensionare, iar centurile de siguranta cu prindere in trei puncte protejeaza pasagerii din spate. Noul Spark va fi lansat pe piata din Romania in martie 2010.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!