No SSO cookie

Chevrolet fabricat in Uzbekistan

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet fabricat in Uzbekistan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

General Motors va produce 250.000 auoturisme Chevrolet pe an in Uzbekistan.

 
 
General Motors, cel mai mare constructor auto american, a infiintat o societate mixta cu compania auto de stat din Uzbekistan (Uzavtoprom) in ideea de a produce si a comercializa 250.000 de autoturisme marca Chevrolet pe an in aceasta tara ex-sovietica, au anuntat luni oficialii companiei Uzavtoprom , informeaza Reuters.

General Motors va detine 25 la suta plus o actiune din noul joint venture, insa dispune de o optiune pentru a-si majora participatia pana la 40 la suta din actiuni. Comunicatul oficial nu precizeaza care este valoarea tranzactiei. Presedintele GM-Europe, Carl Peter Foster, a declarat ca Chevrolet a devenit marca cu cel mai puternic ritm de crestere din Europa si acum detine o pozitie solida pe pietele emergente din Europa de Est.

Autoturismele vor fi construite la o uzina existenta din Uzbekistan, uzina construita in 1996 de Uzavtoprom si concernul sud-coreean Daewoo Motor. Dupa ce la sfarsitul anilor 1990 firma sud-correana a intrat in faliment, guvernul de la Taskent a inceput cautarile pentru un nou partener strategic.

Vanzarile General Motors din Statele Unite ale Americii au crescut in septembrie cu patru procente fata de aceeasi luna a anului trecut, datorita ofertei comerciale pentru "pick-up".
Al doilea constructor auto mondial a vandut 337.640 de unitati, luna trecuta, fata de 255.274 de unitati in luna septembrie a anului trecut.

Cifra este ajustata de faptul ca luna septembrie a acestui an a avut doar 25 de zile de lucru fata de 26 de zile din luna septembrie a anului trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1684 :: 18.66MB