No SSO cookie

Cea mai buna masina de curse din toate timpurile!

voteaza
(0/ 0)
Cea mai buna masina de curse din toate timpurile!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Maserati 250F a fost votata ca fiind cea mai buna masina de curse din toate timpurile!

 
 
Maserati 250F a fost votata ca fiind cea mai buna masina din toate timpurile de catre o revista britanica numita Octane. Masina a fost nominalizata la acest titlu pentru prima oara de catre Sir Stirling Moss. Printre ceilalti nominalizati se gasesc si Auto Union Type C, Lotus 49, Porsche 917, Cobra, Mercedes-Benz W196 si Toyota TS010 Group C. Toate aceste masini au fost nominalizate de catre piloti de curse celebri si personalitati precum Brian Redman, Damon Hill, Derek Bell, Carroll Shelby, Andy Wallace si Bobby Rahal. Maserati 250F a castigat 55 de curse intre 1954 si 1958. Prima cursa a avut loc la Grand Prix-ul Argentinei in 1954, unde Juan Manuel Fangio a reusit prima sa victorie din un total de 2 de dinainte sa plece la Mercedes-Benz. Fangio a concurat din nou in 1957, reusind 4 sa castige patru curse de campionat, incluzand victoria sa legendara de la Nurburgring unde a reusit sa biruiasca un deficit de 50 de secunde in doar 20 de ture, trecand de liderul cursei in ultima tura pentru a iesi invingator. Sir Stirling Moss a concurat cu propriul sau 250F detinut privat pentru intreg sezonul 1954 si in 1956 a reusit sa castige Marele Premiu al Italiei si Marele Premiu al Statului Monaco.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8626 :: 22.19MB