No SSO cookie

Castigatorii Programului Rabla 2009

voteaza
(0/ 0)
Castigatorii Programului Rabla 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia, Renault, Hyundai, Opel si Chevrolet, cele mai mari cote in programul Rabla

 
 
Ministerul Mediului a publicat numele dealerilor cuprinsi in programul Rabla si cotele aferente acestora, pe primele locuri fiind Dacia, Renault, Hyundai, Opel si Chevrolet, cu cate 1.731 de unitati, potrivit datelor Administratiei Fondului de Mediu.
Dacia, Renault, Hyundai, Opel si Chevrolet, cele mai mari cote in programul Rabla Pe urmatoarele locuri din punct de vedere al cotei sunt Ford cu 1.632 de unitati, Skoda cu 1.625 de unitati, Volkswagen cu 1.578 de unitati.

Programul Rabla vizeaza in acest an scoaterea din circulatie a 60.000 de masini vechi. Prima pentru casarea unei masini functionale mai vechi de zece ani este de 3.800 lei.

Numarul de unitati alocate marcilor auto pentru programul Rabla:

Marca           Nr. unitati
   
Dacia             1.731
Renault          1.731
Hyundai         1.731
Opel              1.731
Chevrolet       1.731
Ford              1.632
Skoda            1.625
Volkswagen   1.578
Peugeot         1.566
Fiat                1.410


Sursa: Ministerul Mediului

Citroen are pentru pogramul rabla 317 unitati, Toyota 519 unitati, SEAT 650 unitati, Kia 260 unitati, Honda 2 unitati, Lada 2 unitati, Mazda 366 unitati, Suzuki 1.262 unitati, Mitsubishi 156 unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2492 :: 22.19MB