No SSO cookie

Boxster Spyder isi face debutul la Salonul Auto de la Los Angeles

voteaza
(0/ 0)
Boxster Spyder isi face debutul la Salonul Auto de la Los Angeles
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Roadsterul cu motor central este cel mai usor model Porsche.

 
 
Porsche  aduce la linia de start o noua versiune a modelului Boxster, un roadster usor cu motor central, care se va lansa in luna decembrie in cadrul Salonului Auto din Los Angeles.

Cantarind numai 1275 kg, Boxster Spyder este cel mai usor model din gama Porsche. Noul roadster cu motor central poate fi recunoscut cu usurinta gratie formei tipice unei masini sport Porsche: usoara, puternica si foarte eficienta.

Aceasta este formula aplicata deja de Porsche la crearea celor mai reusite automobile sport si de curse, incepand cu legendarul 550 Spyder, pana la RS Spyder, un campion incontestabil al motorsportului contemporan.

Boxster Spyder continua aceasta filozofie bine definita, fiind omologat pentru sosea si dand astfel viata dorintelor exprimate de clientii Porsche. Noul model soseste pe piata in februarie 2010, fiind a treia versiune a gamei Boxster si alaturandu-se deja cunoscutelor Boxster si Boxster S.

Noul membru al familiei Boxster se deosebeste clar, din primul moment, de celelalte versiuni ale roadsterului Porsche. Boxster Spyder a fost conceput special pentru a fi condus in aer liber, acopersul din material textil usor poate fi tras pana in spate si serveste numai la protejarea soferului si pasagerului de soare, vant si intemperii. Cand este inchis, acoperisul textil, alaturi de geamurile laterale foarte joase si de cele doua prize de aer impresionante de pe capota portbagajului dintr-o singura bucata, confera masinii o silueta supla, care aminteste de Carrera GT.

Greutatea considerabil mai mica decat in cazul variantei Boxster S, precum si centrul de greutate mai coborat si noua suspensie sport asigura caracteristici dinamice promitatoare noului Boxster Spyder.

Boxster Spyder este echipat cu un motor cu sase cilindri de 3,4 litri cu injectie directa, montat central in fata puntii spate. Acesta dezvolta o putere maxima de 320 CP, cu 10 CP mai mult decat Boxster S.

Echipat cu PDK Porsche-Doppelkupplungsgetriebe si pachetul Sports Chrono, noul Spyder accelereaza pana la 100 km/h in 4,8 secunde, gratie sistemului Launch Control. De asemenea, dotarea optionala PDK asigura un consum de combustibil de numai 9,3 litri la 100 de kilometri in Noul Ciclu European de Conducere. In varianta decapotabila, viteza maxima este de 267 km/h.

Din punctul de vedere al conceptului care sta la baza, intreaga gama Boxster este succesoarea legendarului 550 Spyder, construit in 1953. Ambele modele au drept caracteristici comune principiul de roadster cu motor central, greutate redusa, originalitate si agilitate la cele mai inalte cote, imbinate cu o placere la condus de exceptie.

Modelul 550 Spyder a fost primul automobil sport din Stuttgart-Zuffenhausen creat special pentru curse, dar omologat si pentru sosea. In anii care au urmat, acest Spyder unic, care cantarea numai 550 kg, a obtinut numeroase victorii atat pe circuit, cat si la cursele pe sosele, atat de populare la acea vreme.

550 Spyder a fost urmat de alte modele Porsche Spyder, cum ar fi 718 RS 60 in 1960, care au cunoscut un succes deosebit.

In 2004 si 2008, Porsche a dedicat acestor masini sport de legenda o editie limitata Boxster la care era adaugat si numele de Spyder. Spre deosebire de aceasta, noul Boxster Spyder este un model de serie imbunatatit si conceput special, vizibil modificat fata de Boxster si Boxster S.

Noul Porsche Boxster Spyder poate fi deja comandat in Romania, iar pretul de pornire este de 57.451 EUR + TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1760 :: 17.79MB