No SSO cookie

BMW X6M tunat de G-Power

voteaza
(0/ 0)
BMW X6M tunat de G-Power
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

G-Power este un tuner german recunoscut pentru modelele Hurricane. Acestea sunt cele mai puternice modele BMW din lume, iar acum a venit randul ca si modelul X6M sa fie supus modificarilor.

 
 
Noul pachet de tuning creat pentru modelul BMW X6M este unul complet, continand atat modificari estetice, cat si modificari mecanice. Anul trecut, cei de la G-Power au creat un pachet si pentru X5M, iar acum a venit randul si celebrului SAC (Sports Activity Coupe) bavarez. Pachetul de tuning se numeste Typhoon S si ofera o crestere semnificativa a performantei.

Pachetul aerodinamic este format dintr-o noua bara frontala, o noua capota dotata cu prize de aer, un nou difuzor spate si un nou sistem de evacuare. Modificarile exterioare sunt completate de un nou set de jante de 23 inch. Pachetul aerodinamic este realizat in asa fel, incat sa ofere o racire sporita a compartimentului motor si a sistemului de franare.

Modificarile mecanice consta in cresterea puterii totale la 725 CP, iar cuplul la 890 Nm. Cresterea este semnificativa comparativ cu modelul standard de 555 CP. Noul BMW X6M Typhoon S atinge 0-100 km/h in 4.2 secunde si poate atinge o viteza maxima de 300 km/h.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6135 :: 22.2MB