No SSO cookie

BMW se gandeste sa lanseze modele speciale de autoturisme pentru piata chineza

voteaza
(0/ 0)
BMW se gandeste sa lanseze modele speciale de autoturisme pentru piata chineza
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto german BMW AG analizeaza in prezent ideea de a dezvolta versiuni ale autoturismelor sale special concepute pentru piata chineza, a anuntat marti un purtator de cuvant de la BMW.

 
 
Sunt mai multe modalitati de a aborda acest lucru", a declarat purtatorul de cuvant, subliniind insa ca BMW ofera deja in China o versiune mai lunga a modelului de varf BMW Seria-7. Declaratiile intervin in urma unui articol publicat in cotidianul german ”Sueddeutsche Zeitung”, potrivit caruia, spre sfarsitul acestui an, BMW intentioneaza sa lanseze in China o versiune speciala a modelului BMW Seria-5, versiune dotata cu mai multe accesorii de lux decat modelul oferit in Europa. Publicatia mentionata informa ca noile autoturisme BMW vor fi produse de partenerul chinez Brilliance, la uzina de la Shenyang (nordul Chinei). In ultima perioada, China a devenit o piata importanta pentru autoturismele de varf produse de BMW. Numai in primul trimestru al acestui an, BMW a vandut in China aproximativ 1.680 autoturisme BMW Seria-7, piata chineza devenind astfel a doua piata pentru acest model dupa SUA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1866 :: 18.66MB