No SSO cookie

BMW a raportat un profit trimestrial mai mic cu 74%, dupa ce criza a redus cererea de masini de lux

voteaza
(0/ 0)
BMW a raportat un profit trimestrial mai mic cu 74%, dupa ce criza a redus cererea de masini de lux
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bayerische Motoren Werke (BMW), cel mai mare constructor de autoturisme de lux din lume, a afisat o scadere a profitului cu 74% pentru al treilea trimestru, in contextul in care recesiunea a redus cererea de automobile scumpe, relateaza Bloomberg.

 
 
BMW a anuntat ca profitul a scazut la 76 milioane euro, sau 12 centi/actiune, de la 296 milioane euro, sau 45 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile au scazut cu 6,6%, la 11,8 miliarde euro, a mai anuntat BMW.

Primele de casare acordate de guverne au sustinut cererea de modele mai ieftine, precum Volkswagen Golf, disponibil la 17.000 euro, fara a ajuta la cresterea cererii pentru masinile mai scumpe, precum sedanul BMW seria 7, cu un pret de 73.000 euro. BMW a reactionat la declinul vanzarilor prin scaderea productiei, reducand programul de lucru pentru un sfert dintre angajati.

Divizia auto a grupului a inregistrat o pierdere inainte de taxe si impozite de 76 milioane euro, fata de un profit de 141 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut.

Pierderea este in contrast cu rezultatul principalului concurent, divizia Mercedes-Benz a grupului Daimler, care si-a triplat castigurile inainte de taxe si impozite in al treilea trimestru, la 355 milioane euro.

O revenire a pietei din China a prevenit scaderea vanzarilor in septembrie, cand livrarile au crescut pentru prima oara in acest an, determinand grupul sa puna capat scaderii productiei. Vanzarile de autoturisme BMW au scazut in al treilea trimestru cu 0,4%, la 334.000 unitati.

Grupul prevede ca vanzarile vor scadea in acest an cu 10-15%. Cu toate acestea, BMW considera ca disponibilizarile efectuate anul trecut ii vor permite sa inregistreze profit pentru intregul an 2009.

 

Cuvinte cheie:
BMW |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2510 :: 22.2MB