No SSO cookie

Bechtel schimba seful proiectului Autostrada Transilvania

voteaza
(0/ 0)
Bechtel schimba seful proiectului Autostrada Transilvania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Directorul de proiect al Autostrazii Transilvania, Mike Mix, va parasi Romania,fiind inlocuit de Mike Swinfort.

 
 
"Odata cu pregatirea Sectiunii Turda-Cluj Vest (Gilau) pentru deschiderea circulatiei, reprezentantii Autostrazii Transilvania anunta schimbari la nivelul conducerii proiectului din Romania. Directorul de proiect Mike Mix, venit in Romania inca de la inceputul operatiunilor, pleaca la sediul central al diviziei de constructii civile a Bechtel din Londra, unde se va ocupa de dezvoltarea de noi afaceri in domeniul infrastructurii. in locul sau oficialii Bechtel anunta numirea lui Mike Swinford, fost director de proiect pentru autostrada din Albania construita de Bechtel si Enka", se precizeaza intr-un comunicat al  Autostrazii Transilvania.

"Am convingerea ca, odata cu finalizarea aceastei prime sectiuni de la Turda la Gilau, Bechtel si Enka vor intra in linie dreapta, accelerandu-se considerabil lucrarile in vederea finalizarii autostrazii Transilvania. Mike Swinford este inlocuitorul perfect tinand cont ca are o experienta de peste 30 ani in cadrul unor mari proiecte de constructie din intreaga lume", a declarat Mike Mix.

Schimbarea oficiala a conducerii proiectului Autostrada Transilvania va avea loc in data de 2 decembrie 2009, dar Mike Swinford se afla deja in tara pentru a se familiariza cu operatiunile din Romania.

Proiectul Autostrada Transilvania este cel mai mare proiect de infrastructura din Europa. Cu o lungime de 415 km, pe patru benzi, autostrada porneste din centrul Romaniei, de la nord-vest de Brasov, ajungand la granita cu Ungaria langa Oradea, in campia Crisanei. Autostrada va lega orase precum Brasov, Fagaras, Sighisoara, Targu Mures, Cluj-Napoca, Zalau si Oradea. Autostrada are 58 pasaje rutiere, 94 pasarele peste autostrada si 16 noduri rutiere. Beneficiarul acestui proiect de infrastructura este Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Autostrada este construita de catre compania americana Bechtel International, Inc. impreuna cu partenerul sau din regiune, compania Enka Insaat ve Sanayi A.S din Turcia.

Bechtel este o companie internationala ce activeaza in domeniul ingineriei, constructiilor si managementului de proiect. Avand capital privat si sediul central in San Francisco, compania isi desfasoara activitatea in 40 de reprezentante cu 40.000 de angajati in intreaga lume.

Enka este cea mai mare companie de proiectare si constructii din Turcia si a 37-a in randul celor mai mari companii de constructii din lume, cu o experienta de peste 50 de ani in domeniul constructiilor civile si a proiectarii.

In regiune, companiile Bechtel si Enka au gestionat proiectarea si au construit autostrazi in Turcia, Croatia si Albania.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1417 :: 17.78MB