No SSO cookie

AutoItalia a avut vanzari mai mici cu 61,7%

voteaza
(0/ 0)
AutoItalia a avut vanzari mai mici cu 61,7%
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AutoItalia Group a vandut in primele trei luni ale anului 1.050 de unitati, cu 61,7% mai putin fata de perioada similara a anului trecut, cand a comercializat 2.751 de masini, a declarat, pentru NewsIn, directorul de comunicare al companiei, Valeriu Tones.

 
 
Importatorul oficial al marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si SsangYong, AutoItalia, si-a propus, in acest an, o cota de piata de 5%, mai mare decat cea din 2008, de 3,72%. Compania vizeaza, de asemenea, in 2009, vanzari de peste 10.000 de unitati, insa in perioada ianuarie-martie a reusit sa comercializeze 1.050 de autoturisme, ceea ce reprezinta doar 10% din planul initial.

La sfarsitul anului trecut, AutoItalia a inregistrat un total de 16.260 de unitati vandute, cu 78 mai putine fata de 2007, cand numarul masinilor comercilizate s-a ridicat la 16.338 de unitati. Vanzarile estimate pentru anul acesta se afla la acelasi nivel cu cele din 2006, cand compania a vandut 10.452, cu 56,3% mai putin decat in 2007.

Pentru 2009, compania are in vedere investitii de 27,5 milioane de euro, 22 milioane de euro in reteaua de dealeri si aproximativ 4,5 milioane de euro in AutoItalia Group, sume mai mari comparativ cu 2008, cand acestea au atins pragul de 13,5 milioane de euro. in ceea ce priveste reteaua de concesionari, care numara 35 de dealeri, ea se va extinde cu patru unitati si zece noi centre integrate: showroom, service si piese de schimb.

Tot anul acesta, grupul are programta lansarea Alfa Romeo MiTo si patru modele ale marcii japoneze Infiniti, versiunea de lux a constructorului Nissan.

AutoItalia Group nu are in plan, momentan, reduceri de personal, numarul de angajati fiind de 1.600, insa directorul de comunicare al importatorului, Valeriu Tones, declara ca nu este exclus acest lucru pe viitor, pentru optimizarea cheltuielilor.''Se vor cauta solutii si se vor lua decizii la momentul oportun, in functie de evolutia pietei, strategia de marketing in contextul crizei fiind adaptata cerintelor din acest sector'', a declarat, pentru NewsIn, reprezentantul companiei.

Pentru a creste numarul vanzarilor, in prezent, AutoItalia are in derulare mai multe campanii. ''Exista campania de finantare 40/60, REMAT si discounturile curente, pentru masinile din stoc'', a precizat Tones.

AutoItalia Group si-a inceput activitatea in 1993 si comercializeaza o gama larga de autovehicule, de la autoturisme de pasageri la vehicule comerciale, de la autoturisme din clasa mica, populare, la autoturisme de teren 4x4 si limuzine sau motociclete. Portofoliul companiei include modele ale marcilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, SsangYong, precum si motocicletele Honda si vehiculele originale de transport, Segway.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1876 :: 18.68MB