No SSO cookie

APIA propune o prima de casare de 15 milioane de lei pentru masinile mai vechi de 15 ani

voteaza
(0/ 0)
APIA propune o prima de casare de 15 milioane de lei pentru masinile mai vechi de 15 ani
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Posesorii de masini mai vechi de 12 ani ar putea primi 15 milioane de lei pentru casarea acestora, in cazul in care isi cumpara un autovehicul nou, potrivit unui proiect legislativ care va fi aplicat probabil de la 1 ianuarie 2005, au anuntat reprezentanţii Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).

 
 
[poza1s]Aceasta initiativa apartine APIA si are ca scop sustinerea innoirii parcului de automobile aflate in circulatie, de peste patru milioane de vehicule. Potrivit lui Constantin Stroe, vicepresedintele companiei Dacia, aceasta masura nu favorizeaza un producator sau importator ci va conduce la retragerea din circulatie a unui anumit numar de automobile vechi, poluante si periculoase in trafic. APIA si-ar fi dorit ca "prima de casare" sa fie de 25 de milioane de lei, insa dupa discutiile cu expertii Ministerului Finantelor Publice a fost acceptat nivelul de 15 milioane de lei. Banii pentru "despagubirea" proprietarilor de automobile vechi vor proveni de la Fondul de Mediu. Dacia a mai aplicat cu succes sistemul "primei de casare", oferind din fonduri proprii 10 milioane de lei persoanei care isi schimba masina veche cu un automobil Dacia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1341 :: 17.84MB