No SSO cookie

Alfa Romeo 8C va intra in productie in 2007

voteaza
(0/ 0)
Alfa Romeo 8C va intra in productie in 2007
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul coupe reinvie traditia modelelor super-sport cu tractiune pe puntea spate.

 
 
[poza1s] In 2007, Alfa Romeo va lansa, in serie limitata, modelul 8C Competizione, care marcheaza revenirea marcii in Olimpul automobilelor ultraperformante, cu tractiunea pe puntea spate. Alfa Romeo 8C Competizione a devenit realitate pornindu-se de la superbul concept-car cu acelasi nume, prezentat in iunie 2004 la Salonul Auto de la Paris. Denumirea evoca traditia sportiva a constructorului: in anii `30 si `40, sigla 8C distingea automobilele, de serie sau de curse, echipate cu motorul in 8 cilindri realizat de legendarul inginer Vittorio Jano. Numele „Competizione” omagiaza coupe-ul pilotat in 1950 de echipajul Fangio-Zanardi la Mille Miglia. [poza2s] Si designul evoca, alaturi de nume, trecutul glorios al bolizilor „Cuore Sportivo”. Daca partea frontala aminteste de modelul 33 Coupe Stradale, grupurile optice posterioare rotunde readuc la viata farmecul sportivei Giulia TZ. Opera Centrului de Stil Alfa Romeo, 8C Competitione reinterpreteaza, in stilul „Cuore Sportivo” contemporan, cele mai reusite proiecte ale constructorului italian. Coupe-ul 8C este ilustrativ pentru spiritul „Cuore Sportivo”, devenit legenda datorita armoniei unice dintre designul emotionant si placerea de a conduce. Motorul V8 de 4,2 litri, in combinatie cu transmisia manuala in sase trepte si tractiunea pe puntea spate, asigura performante de cel mai inalt nivel: viteza maxima de peste 300 kilometri pe ora si demaraj de la 0 la 100 de kilometri pe ora realizabil in 4,5 secunde. Lung de 4,28 metri, lat de 1,90 metri si inalt de 1,25 metri, modelul este construit in mare parte din fibra de carbon, obtinandu-se o masa redusa, in timp ce suspensiile fata si spate de tip patrulater garanteaza tinuta de drum si manevrabilitatea exceptionale.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1811 :: 17.84MB