No SSO cookie

Alfa Romeo 8C va intra in productie in 2007

voteaza
(0/ 0)
Alfa Romeo 8C va intra in productie in 2007
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul coupe reinvie traditia modelelor super-sport cu tractiune pe puntea spate.

 
 
[poza1s] In 2007, Alfa Romeo va lansa, in serie limitata, modelul 8C Competizione, care marcheaza revenirea marcii in Olimpul automobilelor ultraperformante, cu tractiunea pe puntea spate. Alfa Romeo 8C Competizione a devenit realitate pornindu-se de la superbul concept-car cu acelasi nume, prezentat in iunie 2004 la Salonul Auto de la Paris. Denumirea evoca traditia sportiva a constructorului: in anii `30 si `40, sigla 8C distingea automobilele, de serie sau de curse, echipate cu motorul in 8 cilindri realizat de legendarul inginer Vittorio Jano. Numele „Competizione” omagiaza coupe-ul pilotat in 1950 de echipajul Fangio-Zanardi la Mille Miglia. [poza2s] Si designul evoca, alaturi de nume, trecutul glorios al bolizilor „Cuore Sportivo”. Daca partea frontala aminteste de modelul 33 Coupe Stradale, grupurile optice posterioare rotunde readuc la viata farmecul sportivei Giulia TZ. Opera Centrului de Stil Alfa Romeo, 8C Competitione reinterpreteaza, in stilul „Cuore Sportivo” contemporan, cele mai reusite proiecte ale constructorului italian. Coupe-ul 8C este ilustrativ pentru spiritul „Cuore Sportivo”, devenit legenda datorita armoniei unice dintre designul emotionant si placerea de a conduce. Motorul V8 de 4,2 litri, in combinatie cu transmisia manuala in sase trepte si tractiunea pe puntea spate, asigura performante de cel mai inalt nivel: viteza maxima de peste 300 kilometri pe ora si demaraj de la 0 la 100 de kilometri pe ora realizabil in 4,5 secunde. Lung de 4,28 metri, lat de 1,90 metri si inalt de 1,25 metri, modelul este construit in mare parte din fibra de carbon, obtinandu-se o masa redusa, in timp ce suspensiile fata si spate de tip patrulater garanteaza tinuta de drum si manevrabilitatea exceptionale.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1756 :: 17.76MB