No SSO cookie

Alexandros Motors estimeaza afaceri de trei milioane euro in 2009, la acelasi nivel cu 2008

voteaza
(0/ 0)
Alexandros Motors estimeaza afaceri de trei milioane euro in 2009, la acelasi nivel cu 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alexandros Motors, importatorul CUV-urilor si camionetelor chinezesti Great Wall, a avut in 2008 o cifra de afaceri de trei milioane de euro si si-a propus mentinerea afacerilor la acelasi nivel in 2009, a declarat pentru NewsIn directorul general al companiei, Andrei Panait.

 
 
"Dorim ca in 2009 sa ne mentinem la acelasi nivel ca in 2008, sa inregistram o cifra de afaceri de trei milioane de euro. Daca in 2008, 70 % din cifra de afaceri reprezentau vanzarile Great Wall, in 2009 progrozam ca 90% din afaceri vor fi date de SUV-uri si camoionete", a declarat directorul general al Alexandros Motors, Andrei Panait.

Acesta a mai precizat ca, in ciuda unui debut slab de an la vanzari, datorat variantei de la acea vreme a taxei de prima inmatriculare, compania a avut o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro dupa primele patru luni din acest an.


"Pe intreg anul 2008 am vandut aproximativ 130 de unitati Great Wall. in primele trei luni ale anului 2009, vanzarile au fost ca si inexistente datorita variantei de la acea vreme a taxei de prima inmatriculare. Pentru ca masinile noastre au motoare mari, de 2.400 centimetri cubi, taxa de prima inmatriculare ajungea la 4.000 de euro, adica 40% din valoarea masini. Dupa ce s-a eliminat acea varianta a taxei de prima inmatriculare, vanzarile si-au revenit, in aprilie si mai avand o medie de 10-12 masini vandute pe luna", a mai precizat directorul general al Alexandros Motors.

Acesta a mai spus ca in 2009 investitiile planificate se cifreaza la 200.000 de euro, in crestere cu 50% fata de 2008.

"Fiind importatori, noi nu avem investitii mari de facut. Totusi, dorim sa devenim si dealeri si de acea vom investi aproximativ 200.000 de euro intr-un show-room. Constructia nu va fi inceputa insa de la zero", a afirmat Andrei Panait.

Alexandros Motors are in prezent 30 de angajati, iar intentia companiei este de a mari echipa cu 30% pana la finele anului.

In ceea ce priveste relansarea industriei auto si implicit a vanzarilor de masini, oficialul companiei Alexandros Motors estimeaza ca nu se va produce in acest an. In plus, ca si importator de masini fabricate in China, Andrei Panait a precizat ca businessul sau este afectat si de perceptia romanilor fata de produsele chinezesti.

"China nu produce numai ieftin, ci si de calitate, dar cu un pret mai mic decat in alte parti. insa, in Romania, imediat dupa revolutie, au fost aduse produse ieftine si proaste. Noi facem eforturi, aratandu-le clientilor nostri calitatea masinilor importate de noi. in timp se va schimba aceasta perceptie, pentru ca in prezent 80% din produsele electrocasnice sunt fabricate in China. Asa ca nu tot ceea ce este chinezesc este si prost", a mai spus Andrei Panait.

Compania chinezeasca Great Wall are o productie anuala de 400.000 de unitati, autovehicule CUV si camionete, modele importate in Romania fiind Hover Pi, Hover CUV si camioneta Steed.

In afara produselor Great Wall, Alexandros Motors, membru al grupului de firme Alexandrion, importa si autocare King Long si motostivuitoare Shangly.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1666 :: 17.79MB