No SSO cookie

Adio Dacia Berlina!

voteaza
(0/ 0)
Adio Dacia Berlina!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ultima Dacie Berlină va ieşi miercuri de pe banda de producţie a Uzinelor Dacia Piteti, cu numai o luna inainte de primele vânzări ale modelului Logan, a anunţat Constantin Stroe, vicepreşedintele consiliului de administraţie al companiei Autombile Dacia - Group Renault.

 
 
[poza1s]Lansat în fabricaţie la 20 august 1969, sub numele de Dacia 1300, acest model poate fi considerat, pe bună dreptate, drept prima maşina naţionala a românilor, dupa expirarea, în 1978, a acordului de licenţă avand la baza modelul francez Renault 12. În acesti 35 de ani, la Uzinele Dacia s-au produs 1.959.630 automobile din aceasta gamă, dintre care 230.107 maşini au fost break-uri. Dacia, marca în jurul căreia s-a creat şi dezvoltat industria de automobile din România, a luat naştere in 1966, la Colibaşi, Arges, în urma unei colaborări cu grupul francez Renault. Renault s-a aflat, practic, la originea industriei automobilelor din Romania. Din 1999, Dacia face parte din Grupul Renault. "Suntem nevoiti sa facem acest pas, deoarece dorim să dublăm capacitatea de producţie a Daciei Logan, de la 125 unităţi pe zi, la 250 unităţi pe zi, productivitate ce va fi obţinută până la finele anului 2004", a declarat Constantin Stroe. Dacia-Group Renault îşi materializează ambiţiile de a deveni una dintre mărcile cu vocaţie internaţionala, simbol al fiabilităţii şi al atenţiei faţă de cerinţele clienţilor, dezvoltând şi producând în Romania o gama nouă de automobile destinată unor pieţe cu un important potenţial. "Obiectivul Dacia este de a produce la standardele de calitate Renault şi la costuri româneşti o gama de vehicule contemporane, robuste, fiabile şi accesibile ca preţ pentru clienţii români şi străini care aşteapta să-şi îndeplineasca dorinţa, de a putea cumpăra un automobil de calitate", a spus Stroe.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1441 :: 17.84MB