No SSO cookie

A treia victorie pentru Mitsubishi în Campionatul Mondial rezervat modelelor de productie

voteaza
(0/ 0)
A treia victorie pentru Mitsubishi în Campionatul Mondial rezervat modelelor de productie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fost campion mondial al grupei N, austriacul Manfred Stohl a reuşit să obţină în Noua Zeelandă prima victorie din acest sezon, la volanul unui Mitsubishi Lancer Evo. Pe de altă parte, în WRC, echipajul Petter Solberg / Phil Mills, pe Subaru Impreza WRC a reuşit să se impună după două succese consecutive ale lui Sebastien Loeb de la Citroen, clasat abia al patrulea.

 
 
[poza1s]Poziţia secundă a aparţinut cuplului Marcus Gronholm / Timo Rautiainen pe Peugeot 307 WRC, urmaţi de Markko Martin / Michael Park pe Ford Focus RS. Cu această ocazie, Loeb a pierdut locul fruntaş în clasamentul piloţilor, fiind decalat cu un punct de Markko Martin. Din păcate echipa Mitsubishi Motors Motor Sport a suferit cea mai cruntă lovitură din sezonul 2004, atât Gilles Panizzi cât şi Kristian Sohlberg fiind constrânşi să abandoneze imediat după terminarea primei treceri pe super specială. Deşi a fost constrâns să abandoneze cu puţini [poza2s]kilometri înainte de final, Daniel Sola îşi menţine fotoliul de lider din campionatul rezervat modelelor de producţie, spaniolul fiind urmat de Jani Paasonen şi Toshihiro Arai. Ambele maşini au suferit de pe urma aceleiaşi probleme electrice, în timp ce au fost prinse peste o oră în traficul aglomerat din Auckland. La funcţionarea sub 2000 rot/min, alternatorul n-a mai încărcat bateriile, provocând descărcarea acestora. Prin urmare, motorul a refuzat să mai pornească după terminarea primei probe speciale. Ultima zi a raliului a adus cele [poza3s]14 echipaje din PWRC la sud de Auckland, cele două treceri pe bucla cu trei speciale incluzând şi celebra Whaanga Coast. Plecat din poziţia de lider, Daniel Sola şi-a menţinut avantajul până în speciala cu numărul 20, când a ieşit în decor pe un viraj dreapta foarte rapid. |n acelaşi loc, avea să iasă şi britanicul Niall McShea, al cărui Subaru şi-a terminat evoluţia după ce a lovit Mitsubishi-ul lui Sola. "Am avut o problemă cu frânele," spunea Sola la final. "Chiar şi aşa am încercat să evoluez cât mai precaut. Am ieşit în afara drumului, fără a [poza4s]avaria însă maşina. Apoi, în timp ce încercam să o împingem pe traseu, am fost loviţi de Niall şi totul s-a terminat. Rămânem totuşi pe prima poziţie în campionat şi asta este bine." Instalat la conducere după abandonul lui Sola, Manfred Stohl şi-a păstrat poziţia până la urcarea pe podiumul de sosire, având un avantaj de 16,3s faţă de al doilea clasat Marcos Ligato. Raliul Noii Zeelande - Clasament final 1.Petter Solberg / Phil MillsSubaru Impreza WRC4h02m29,5s 2.Marcus Gronholm / Timo RautiainenPeugeot 307 WRC4h02m35,4s 3.Markko Martin / Michael ParkFord Focus RS4h02m55,1s 4.Sebastien Loeb / Daniel ElenaCitroen Xsara WRC4h03m34,7s 5.Harri Rovanpera / Risto PietilainenPeugeot 307 WRC4h04m53,2s 6.Carlos Sainz / Marc MartiCitroen Xsara WRC4h05m38,4s 7.Mikko Hirvonen / Jarmo LehtinenSubaru Impreza WRC4h08m12,0s 8.Daniel Carlsson / Mattias AnderssonPeugeot 206 WRC4h15m53,3s 9.Dean Heridge / Glen MacneallSubaru Impreza4h18m12,4s 10.Manfred Stohl / Ilka MinorMitsubishi Lancer Evo4h18m53,5s Clasamentul Campionatului Mondial de Raliuri Piloţi: M.Martin 26p, S.Loeb 25p, M.Gronholm 24p, P.Solberg 23p, F.Duval 14p, C.Sainz 13p, M.Hirvonen 6p, J.Tuohino 5p, H.Rovanpera 4p, F.Loix 4p, G.Panizzi 4p, H.Solberg 3p, J.Walimaki 2p, D.Carlsson 2p, O.Burri 1p. Constructori: Ford 47p, Citroen 38p, Peugeot 33p, Subaru 31p, Mitsubishi 5p. FIA Production Car WRC: D.Sola* 16p, J.Paasonen* 15p, T.Arai 15p, A.McRae 14p, M.Stohl* 10p, M.Ligato 8p, X.Pons* 7p, N.McShea 6p, K.Singh 6p, T.Kuchar* 5p, G.Galli* 4p, N.Al-Attiyah 4p, F.Nutahara 3p, L.R.Trivino* 2p, S.Lopez-Fombona 1p, J.Roman 1p. * - echipaje cu maşini Mitsubishi Lancer Evolution

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1918 :: 17.77MB