9ff GT9 este masina care a atins 409 km/h in testele
oficiale de la Papenburg, luna trecuta. Recordul de viteza pentru o
masina de serie mai asteapta insa, acesta fiind detinut de SSC Ultimate
Aero TT, care a atins 411 km/h.
9ff GT9 are titlul de masina de serie dar va fi foarte greu de obtinut
pentru ca seria e limitata la 20 de bucati, la un pret de exact 592,620
euro. Cu toate ca poarta ADN de Porsche 911, mecanica a fost revizuita
complet. Spre deosebire 911 care are motorul amplasat in spate,
inginerii de la 9ff au preparat o platforma pe care este pozitionat
central un motor boxer dublu trubo de 4,2 litri cu 6 cilindri. Conform
celor de la AutoBild, motorul dezvolta 987 CP si 964 Nm cuplu.
Caroseria este una derivata din 911 GT3, mai lunga cu 300 mm si cu acoperisul coborat 120 mm pentru a creste forta de apasare si a creste viteza maxima. Multumita carbonului si Kevlar-lui, masina cantareste doar 1,326 kg.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!