No SSO cookie

2009 Porsche Cayman

voteaza
(0/ 0)
2009 Porsche Cayman
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel de-al doilea model prezentat de Porsche in Los Angeles este Cayman, in ambele versiuni Cayman si Cayman S.

 
 

 

Noul model va intra in vanzare in Februarie 2009 la un pret de 41,700 euro, respectiv 61,493 euro pentru versiunea S.

 
Cayman este propulsat de un motor boxer de 2,9 litri ce dezvolta 265 CP (o crestere de 20 de CP comparativ cu modelul precendent); versiunea S vine cu un motor de 3,4 litri ce dezvolta 320 CP (mai mult cu 25CP). Cayman S echipat cu trasmisie PDK face sprintul 0-100 km/h in 4,9 secunde.

La exterior, noul Cayman beneficiaza de imbunatatiri atat in partea frontala cat si in spate: noi faruri cu halogen, stopuri cu lumini LED, nou prize de aer si noi difuzoare.

 
Consumul pentru Cayman este de 8.9 litri/100 km (pentru varianta cu PDK), iar pentru Cayman S de 9,2 litri/100 km, o imbunatatire cu 11%, respectiv 16%.

Ca si la Boxster, noul Cayman vine cu suspensii imbunatatite si jante mai late cu 1". Discurile de frane sunt mai late si sunt asistate de functiile Brake Pre-Loading si Brake Assistant.

Ca dotari standard, Cayman vine cu un nou radio CD cu MP3 CDR-30 disponibil cu un display monocrom de 5 inch si sistemul de comunicatii PCM Porsche cu monitor de 6.5 inch.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Doamne cat imi place!!! :coolsmile:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3884 :: 17.86MB