No SSO cookie

2009 Porsche Cayman

voteaza
(0/ 0)
2009 Porsche Cayman
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel de-al doilea model prezentat de Porsche in Los Angeles este Cayman, in ambele versiuni Cayman si Cayman S.

 
 

 

Noul model va intra in vanzare in Februarie 2009 la un pret de 41,700 euro, respectiv 61,493 euro pentru versiunea S.

 
Cayman este propulsat de un motor boxer de 2,9 litri ce dezvolta 265 CP (o crestere de 20 de CP comparativ cu modelul precendent); versiunea S vine cu un motor de 3,4 litri ce dezvolta 320 CP (mai mult cu 25CP). Cayman S echipat cu trasmisie PDK face sprintul 0-100 km/h in 4,9 secunde.

La exterior, noul Cayman beneficiaza de imbunatatiri atat in partea frontala cat si in spate: noi faruri cu halogen, stopuri cu lumini LED, nou prize de aer si noi difuzoare.

 
Consumul pentru Cayman este de 8.9 litri/100 km (pentru varianta cu PDK), iar pentru Cayman S de 9,2 litri/100 km, o imbunatatire cu 11%, respectiv 16%.

Ca si la Boxster, noul Cayman vine cu suspensii imbunatatite si jante mai late cu 1". Discurile de frane sunt mai late si sunt asistate de functiile Brake Pre-Loading si Brake Assistant.

Ca dotari standard, Cayman vine cu un nou radio CD cu MP3 CDR-30 disponibil cu un display monocrom de 5 inch si sistemul de comunicatii PCM Porsche cu monitor de 6.5 inch.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Doamne cat imi place!!! :coolsmile:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5152 :: 22.19MB