No SSO cookie

2009 Nissan 370Z Coupe

voteaza
(0/ 0)
2009 Nissan 370Z Coupe
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

E in sfarsit oficial: noul 370Z si-a facut debutul mondial. Si cum era de asteptat acesta este mai usor, mai puternic si mai rapid decat predecesorul sau.

 
 

Vanzarile pentru varianta coupe vor incepe in America in Ianuarie 2009 ($29,930), urmata de o varianta roadster in anul 2010.

 
Daca 350Z era oferita in 4 varinate diferite: standard, Enthusiast, Touring si Grand Touring, noul 370Z va fi oferit doar in doua varinate: 370Z si 370Z Touring. Pentru ambele variante vor fi oferite doua pachete: Sport Package si Navigation Package.

370Z vine propulsat de un motor VQ37VHR de 3,7 litri ce dezvolta 332 CP la 7000 rpm si un cuplu de 366 NM la 5200 rpm. Motorul este cuplat la o cutie de viteze manuala cu sase viteze, sau optional la una automata cu 7 trepte.

 
370Z vine cu un nou design: la exterior se remarca in principal forma farurilor si a stopurilor in forma de bumerang. Farurile beneficiaza de tehnologia HID (High Intensity Discharge) bi-xenon cu functie automata on/off.

Noul 370Z va fi oferit in sapte culori exterioare: Pearl White, Monterey Blue, Brilliant Silver, Magnetic Black, Solid Red, Platinum Graphite si o culoare premium, pentru primul an de lansare - Chicane Yellow.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4236 :: 22.19MB