Vanzarile pentru varianta coupe vor incepe in America in Ianuarie 2009 ($29,930), urmata de o varianta roadster in anul 2010.
Daca 350Z era oferita in 4 varinate diferite: standard, Enthusiast, Touring si Grand Touring, noul 370Z va fi oferit doar in doua varinate: 370Z si 370Z Touring. Pentru ambele variante vor fi oferite doua pachete: Sport Package si Navigation Package.
370Z vine propulsat de un motor VQ37VHR de 3,7 litri ce dezvolta 332 CP la 7000 rpm si un cuplu de 366 NM la 5200 rpm. Motorul este cuplat la o cutie de viteze manuala cu sase viteze, sau optional la una automata cu 7 trepte.
370Z vine cu un nou design: la exterior se remarca in principal forma farurilor si a stopurilor in forma de bumerang. Farurile beneficiaza de tehnologia HID (High Intensity Discharge) bi-xenon cu functie automata on/off.
Noul 370Z va fi oferit in sapte culori exterioare: Pearl White, Monterey Blue, Brilliant Silver, Magnetic Black, Solid Red, Platinum Graphite si o culoare premium, pentru primul an de lansare - Chicane Yellow.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!