No SSO cookie

"Armada SEAT" este gata de lupta

voteaza
(0/ 0)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

FIA WORLD TOURING CAR CHAMPIONSHIP 2007

 
 

1.jpg
SEAT si-a prezentat, la Madrid, echipa cu care va participa in al treilea sezon al Campionatului Mondial de Turisme (WTCC), cu telul declarat de a incheia anul pe primul loc: in timp ce echipa a terminat pe locul al treilea al constructorilor in 2005 si pe pozitia a doua in 2006, toate sperantele marcii spaniole sunt indreptate spre obtinerea titlului in 2007.
In dorinta de a-si atinge aceste obiective si de a incepe anul in forma maxima, SEAT Sport a efectuat mai multe teste de-a lungul iernii, pe mai multe circuite, cu scopul de a imbunatati performantele modelului León WTCC. Aceasta masina si-a demonstrat deja caracteristicile in stagiunea trecuta, cand a obtinut trei victorii, cinci pole position si opt tururi rapide.

 

Anul acesta, echipa a pierdut doua masini oficiale si a castigat doua masini sustinute de uzina. In total, vor fi patru piloti SEAT Sport: Jordi Gené, Yvan Muller, Gabriele Tarquini si nou-venitul Michel Jourdain, un pilot mexican care are experienta in campionatele de monoposturi din America (IRL si ChampCar), dar si in NASCAR.
A
laturi de cei patru piloti, SEAT Sport se va concentra si asupra echipelor sustinute de uzina: echipa castigatoare a titlului in intrecerea independentilor in 2006, GR Asia – piloti Tom Coronel (campion al independentilor 2006) si Emmet O’Brien, SEAT Italy (Roberto Colciago - campion al Italiei in 2006), Exagon (pilot va fi experimentatul belgian Pierre Yves Corthals) si mai exista posibilitatea adaugarii altor piloti sau echipe care doresc sa foloseasca SEAT León WTCC si care sunt in negocieri cu SEAT Sport.

 

Prin urmare, SEAT va avea o echipa mare si bine pregatita, al carei singur tel este castigarea titlului in 2007. Intr-adevar, sezonul promite sa fie atractiv si competitiv, cu 15 masini oficiale care apartin de patru constructori: SEAT, Chevrolet, BMW si Alfa Romeo. Sezonul va debuta la 10 martie, in orasul brazilian Curitiba, si se va incheia in Macao, la 18 noiembrie, dupa 11 etape in tot atatea tari.
In plus, alti constructori - Honda, Peugeot si Toyota - vor lua parte in WTCC, chiar daca nu au inscrise echipe oficiale. In 2006, numarul total de producatori a fost de sapte, cu 50 de piloti aliniati la start de-a lungul anului, iar 11 dintre acestia au castigat cel putin o cursa, demonstrand competitivitatea campionatului.
Jaime Puig, director SEAT Sport: "WTCC este, fara indoiala, cel mai competitiv si mai echilibrat campionat si, de aceea, cel mai dificil de castigat. In plus, utilizarea handicapului pentru echilibrarea masinilor si varitatea de piste, cu trei circuite stradale in acest a
n, fac sa avem un campionat extrem de complex."
Pilotii SEAT

 

Jordi Gené: "Telul nostru este de a reusi mai mult decat in 2006: sa castigam titlul. Avem masinile, echipa si oamenii pentru a reusi acest obiectiv. Totul va depinde de imbunatatirile facute la masini pentru ca suntem la fel de increzatori si motivati ca si anul trecut. Cum nu s-a intamplat atunci, trebuie sa fie acum. Desigur, totul depinde de o multitudine de variabile, inclusiv de faptul ca acum avem o pauza mai mare intre prima si a doua cursa, cu permisiunea de a efectua teste, ceea ce ne va avantaja. Am incredere ca vom functiona ca o echipa - asa cum am facut-o intotdeauna; mi-ar placea sa fiu pilotul SEAT care va lupta pentru titlul mondial."
Michel Jourdain Jr.: "In primul rand as dori sa multumesc SEAT Sport si SEAT Mexico pentru aceasta oportunitate fantastica de a pilota in Campionatul Mondial. Este o sansa deosebita pentru mine si m-am adaptat atat cu masina, cat si cu sezonul, care este diferit de cele din America. Modul de lucru de la SEAT Sport, profesionalismul si mentalitatea de invingatori m-au impresionat si acestea sunt calitatile pentru care un pilot este mereu recunoscator."

 

 Yvan Muller: "Trebuie sa privim cu incredere spre sezonul 2007, cu telul de a profita de experinta din 2006 si de a imbunatati intregul pachet, pentru a castiga ambele titluri. Pentru a reusi aceste obiective, am facut tot ce trebuia, pentru ca telul este intotdeauna unul singur: victoria. Fara indoiala, experienta de anul trecut este foarte importanta, pentru ca in 2006 am avut un sezon dificil: nu doar ca am avut o masina complet noua si o echipa pe care nu o cunosteam foarte bine, dar am concurat si intr-un campionat nou, fara sa stiu circuitele, strategiile sau rivalii... Acum am trecut intr-o noua etapa si anul acesta va fi o experienta pozitiva."

 

Gabriele Tarquini: "Asteptarile de anul acesta sunt castigarea unuia din titluri, al pilotilor sau al constructorilor, sau, de ce nu, al ambelor. Anul trecut am ratat de putin acest obiectiv, asa ca trebuie sa reusim mai mult de aceasta data. In plan personal, sunt sigur ca totul va merge mai bine decat in 2006, dupa ce anul trecut am avut nevoie de mai multe curse pentru a ma adapta cu echipa, ceea ce era de asteptat. Acum stiu totul: inginerii, mecanicii si, bineinteles, masina si modul in care echipa functioneaza."

DATE TEHNICE
SEAT León WTCC
MOTOR
Cilindri: 4 in linie
Capacitate: 2.000 cmc
Bloc motor: otel
Putere: 260 CP la 8.500 rot/min
Aspiratie: atmosferic
TRANSMISIE
Tractiune: fata
Cutie de viteze: Hewland, secventiala, 6 trepte
Diferential: reglabil, autoblocant
SUSPENSII
Fata: MacPherson
Spate: multilink
Bare stabilizatoare: fata si reglabile spate
Amortizoare: hidraulice, cu gaz
DIMENSIUNI SI MASA
Lungime: 4.331 mm
Latime: 1.845 mm
Ampatament: 2.620 mm
Consola fata / spate: 930 mm / 779 mm
Masa: 1.140 kg
Ecartament fata / spate: 1.640 mm / 1.640 mm
FRANE
Etrier fata: 4 pistoane
Discuri fata: diametru 332 mm, latime 32 mm, ventilate
Etrier spate: 2 pistoane
Discuri spate: diametru 280 mm, latime 10 mm
JANTE SI PNEURI
Jante / cauciucuri: 9x17 / Yokohama 240/610 R17

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1599 :: 22.1MB