Vineri, in ziua a doua de antrenamente libere, Mihai Marinescu a reusit sa termine cu cel mai bun timp, romanul stabilind si un nou record de viteza pe circuitul maghiar.
In calificari, programate sambata dimineata, Mihai Marinescu a avut probleme de trafic, dar chiar si asa a reusit sa se claseze pe locul
In prima cursa, programata tot sambata, Mihai Marinescu a avut un start excelent si a reusit sa evite abil un accident in primul viraj care a dus la iesirea safety car-ului pe pista. La restart, Mihai a pornit din pozitia a 2-a, dar in primul viraj, a piedut acest avantaj. Pilotul roman a incercat sa recupereze locul pierdut, dar Hungaroring este un circuit dificil si astfel acesta a terminat prima cursa in pozitia a 3-a.
Cursa a doua, programata duminica dimineata, se anunta mult mai dificila, si asa a si fost. Startul a fost lipsit de incidente, iar Mihai a intrat in turul 2 conservandu-si locul 8 de la start. Pilotul brasovean a facut o cursa fara greseala, trecand linia de sosire in aceasta pozitie si acumuland puncte importante in ierarhia generala.
In urma evolutiei de la Budapesta, Mihai a urcat in clasamentul juniorilor din Campionatului European pana pe locul 5, la numai 3 puncte de pilotul aflat pe pozitia a treia, fiind in acelsi timp clasat pe locul 11 in clasamentul general absolut.
In weekend-ul 20-22 iulie, Mihai Marinescu va lua startul in etapa a 5-a a Campionatului Italian, la Misano Adriatico. Urmatoarea etapa din Campionatul European Formula Renault 2.0 este programata la inceputul lui septembrie, pe circuitul de la Donington Park, din Marea Britanie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!