Tanarul pilot roman Mihai Marinescu a incheiat cu stangul un weekend care incepuse foarte bine pentru el, dar care s-a transformat rapid intr-un adevarat cosmar. Brasoveanul de 22 de ani a terminat a doua cursa de la Nurburgring pe locul 11, dupa ce in calificari obtinuse doar al 13-lea timp.
Marinescu obtinuse locul al doilea pe grila de start in prima cursa de la Nurburgring, desfasurata sambata, dar nu a reusit sa-si fructifice pozitia buna si a fost nevoit sa abandoneze. Urmarile iesirii in decor din prima zi s-au vazut si in a doua cursa, tanarul roman incheind in afara punctelor.
Distanta dintre Marinescu si castigatorul cursei de duminica a fost de nu mai putin de 22 de secunde. Si ca tot a venit vorba de castigatorul acestei curse, sa spunem ca acesta a fost italianul Mirko Bortolotti, cel care se afla la a treia victorie consecutiva in acest sezon si care s-a distantat deja in fruntea ierarhiei generale, avand acum 22 de puncte in fata lui Christopher Zanella, din Elvetia.
Marinescu este in continuare pe locul sapte in clasamentul general, cu un total de 46 de puncte, avandu-l acum si pe Jack Clarke care ii sufla in ceafa, britanicul fiind la doar sase puncte distanta de roman. Pentru tanarul brasovean vor urma doua curse in Marea Britanie, la Brands Hatch, in datele de 23 si 24 iulie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!