Casey Stoner s-a impus pentru a cincea oara consecutiv in Marele Premiu de Moto GP al Australiei intr-o maniera dominanta, conducand cursa de la un capat la altul. Australianul de 26 de ani s-a distantat decisiv in ierarhia generala a pilotilor si si-a adjudecat al doilea titlu mondial al carierei.
Izbanda lui Stoner a fost facilitata de forfait-ul ambilor piloti Yamaha, atat Jorge Lorenzo, cat si Ben Spies fiind nevoiti sa nu ia startul in cursa de duminica. Spaniolul a suferit o accidentare serioasa la unul din degete in chiar incalzirea dinaintea cursei, in vreme ce americanul Spies nu a reusit sa se recupereze la timp dupa un accident suferit in calificari.
In aceste conditii, Casey Stoner a fost urmat de podiumul de premiere de la Phillip Island de italienii Marco Simoncelli si Andrea Dovizioso, de la San Carlo Honda si Repsol Honda. Ibericul Dani Pedrosa, coechipierul lui Stoner si Dovizioso la Repsol Honda, s-a clasat pe locul patru, in vreme ce Colin Edwards a fost al cincilea.
Doar zece piloti au reusit sa treaca linia de sosire, cu Randy de Puniet si Nicky Hayden clasati pe sase si sapte. Spaniolul Toni Elias a fost al optulea, italianul Loris Capirossi a terminat pe noua, iar cehul Karel Abraham a incheiat plutonul, pe pozitia a zecea.
In ierarhia generala, conduce asadar Stoner, cu un total de 325 de puncte, australianul nemaiputand fi prins de Jorge Lorenzo, cel care a totalizat doar 260 de puncte. Locul trei este ocupat de Andrea Dovizioso, cu 212 puncte, urmat la doar patru lungimi de Dani Pedrosa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!