Dani Pedrosa, pilotul de Moto GP al echipei Repsol Honda, va reveni pe circuit in Marele Premiu al Italiei dupa ce a fost nevoit sa stea pe tusa timp de trei curse dupa o accidentare suferita in Franta. Recuperarea, care a decurs destul de greoi, este gata, iar ibericul este pregatit sa castige inapoi pozitiile pierdute in clasament.
Pedrosa si-a fracturat clavicula dreapta intr-un accident la Le Mans si a fost obligat sa intrerupa o campanie care arata mai mult decat promitator. Astfel, ibericul reusise trei podiumuri in primele trei curse ale sezonului si chiar si o victorie in Portugalia, in etapa a treia.
Dupa aceasta pauza insa, Pedrosa se regaseste doar pe locul sase in ierarhia generala a pilotilor, la 38 de puncte de locul trei ocupat de Andrea Dovizioso si la nu mai putin de 75 de liderul clasamentului, australianul Casey Stoner.
'' Ma indrept spre Italia cu un nivel foarte ridicat de motivatie, cu dorinta de a fi din nou pe motocicleta si de a da tot ce am mai bun din mine. '' a scris Dani Pedrosa pe blogul sau personal dupa ce si-a anunta oficial revenirea. '' Problema pare ca s-a rezolvat, ma simt bine, umarul este in regula, ramane insa sa vedem cum o sa ma simt atunci cand o sa urc din nou pe motocicleta. '' a adaugat spaniolul, referindu-se la starea sa de sanatate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!