No SSO cookie

Honda a lansat CBR 125R

voteaza
(0/ 0)
Honda a lansat CBR 125R
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania Intermotorcycle, unic importator al motocicletelor Honda in Romania, anunta lansarea noului model CBR 125R.

 
 
[poza1s]�ncep�nd cu aceasta luna, �n showroomul Honda din Calea Dorobanti Nr. 135 va fi disponibil noul CBR 125R, model care se inscrie in cea mai de succes categorie a acestei clase, cea a replicilor motocicletelor de curse. Oferind un stil emotionant si o pozitie de pilotaj agresiva, �nt�lnita adesea la motocicletele de Grand Prix, CBR 125R targeteaza in principal noii veniti in lumea motociclismului si mai ales tinerii cu varsta incepand de la 16 ani. "Vrem sa facem din CBR 125R modelul de volum al anului 2004. Credem ca pe acest segment, al motoarelor mici, piata are [poza2s]un potential extraordinar. Ii avem in vedere in primul rand pe adolescentii care isi doresc sa devina motociclisti iar CBR 125R este alegerea perfecta pentru ei, atat din punct de vedere al manevrabilitatii, al performantelor si sigurantei dar si din punct de vedere legal, pentru ca poate fi condusa cu carnet de categoria A1. In spiritul acestei declaratii, ne-am gandit si la puterea de cumparare redusa pe care o au cei de aceasta varsta astfel incat vom oferi un avantajos sistem de finantare care cu siguranta ii va face pe parinti sa nu refuze dorinta copilului lor. Aceste avantaje se adauga pretul extrem de bun cu care va fi comercializat [poza3s]modelul: 2,995 EUR CIP� ", a declarat Mircea Eremia, Brand Manager Honda. Campania de promovare a noului model Honda a demarat deja de cateva zile printr-o actiune organizata in liceele si universitatile din Bucuresti. Acesta a fost doar inceputul unei comunicari integrate care se va desfasura in perioada imediat urmatoare si care, sub conceptul �CBR 125R. Prima ta dragoste�, va incerca sa atinga toti adolescentii care viseaza sa devina motociclisti. Cu siguranta, dintre toate actiunile, cea mai atractiva pentru adolescenti va fi campania desfasurata pe Internet, la care premiul cel mare este bineinteles, un CBR 125R. Amanunte la: www.hondacbr125.ro. 1. Conceptul Sustinut de un cadru tubular cu doua lonjeroane, inspirat dupa modelul de curse si pun�nd �n miscare rotile cu jante turnate din aluminiu, motorul puternic si eficient �n patru timpi SOHC racit cu lichid al modelului CBR125R este mai usor si mai compact, aduc�ndu-si astfel contributia la agilitatea si usurinta manevrarii, precum si la acceleratiile puternice. Faptul ca motorul este de asemenea mai curat, mai silentios si mai economic reduce astfel bugetul alocat combustibilului. Totusi, placerea de a conduce este pe primul plan la aceasta clasa si noul CBR125R o ofera, asigur�nd un control precis si un comportament agil. Cu o design sportiv, extrem de atragator si o pozitie perfecta �n sa, noua CBR125R asigura accesul rapid la clasa Supersport si la comenzile asemanatoare cu cele ale motocicletelor de curse, asigur�nd compromisul perfect �ntre caracteristici dinamice si protectia mediului. 2. Designul Noul CBR125R atrage cu siguranta atentia, prin designul �mprumutat de la motocicletele de curse si prin farurile duble, stralucitoare, ce amintesc de puternica CBR 600RR. �n afara de designul agresiv, carenajul motocicletei mai contribuie si la obtinerea unui coeficient foarte redus de rezistenta la �naintare, fiind comparabila din punct de vedere aerodinamic cu cele mai noi modele de curse. Far fata dublu multi-reflectoriozant Noile faruri duble multi-reflectorizante ale modelului CBR au un design amenintator, de sub deflectorul aerodinamic, proiect�nd at�t o personalitate distincta, ce aminteste de celebra CBR 600RR. Deasupra farurilor, geamul deflector al modelului CBR asigura o buna protectie la v�nt, tin�nd cont de dimensiunile sale compacte, �nchiz�ndu-se la culoare �n partea sa inferioara, pentru a se pierde �n marginea superioara a plansei de bord de mari dimensiuni, detaliu de un rafinament deosebit. Ghidonul confortabil din aluminiu turnat, situat deasupra suportului superior din aluminiu turnat, vopsit �ntr-o culoare argintie, asigura o imagine SuperSport, exact ca la motocicletele mari, �n timp ce placile din spatele scarilor si suporturile de sustinere din aluminiu turnat accentueaza rafinamentul atent studiat al modelului CBR. Liniile aerodinamice ale carenajului se �ngusteaza spre spate pentru a se armoniza cu rezervorul bine-proportionat, cu o capacitate de 10 litri, �n spatele protectiei din rasina de culoare neagra. Cu spatii pentru genunchi atent profilate, care contribuie la manevrabilitatea excelenta �n spatii �nguste, rezervorul de combustibil este dotat �n partea superioara cu un buson �n stil aeronautic, pentru a aborda un design fluid, fara �ntreruperi. Şaua modelului CBR de tip pentru o sigura persoana are la baza o constructie �nchisa din spuma, ca aceea a celor mai competitive modele de curse, asigur�nd o buna libertate de miscare si manevrare �n caz de conducere sportiva. Form�nd un spatar confortabil pentru motociclist, suportul �naltat al seii dispune de o placa rabatabila, blocabila, care ascunde un spatiu amplu de depozitare pentru echipamente esentiale cum sunt costumul de ploaie, manusile si alte lucruri indispensabile. �n spatele acestuia, carenajul scaunului, cu un design sport, se termina cu o lampa spate de mari dimensiuni, �ncadrata de coada realizata din material plastic si care confera un aspect modern, de �nalta tehnologie. Plansa de bord complet electronica Situata �n spatele geamului deflector, plansa de bord complet integrata dispune de patru indicatoare cu un design sportiv, bine integrate �n forma sa supla. �n fata si �n centru se afla turometrul si vitezometrul, de mari dimensiuni, asigur�nd informatii precise despre parametrii de functionare respectivi, cu vitezometru gradat p�na la 200 km/h si turometru ce culmineaza la regimul fulgurant de 13,000 de rotatii pe minut. La st�nga, indicatorul de temperatura pentru lichidul de racire asigura o informare exacta asupra parametrilor de functionare ai motorului, �n timp ce indicatorul pentru nivelul combustibilului din dreapta asigura o avertizare exacta asupra opririlor pentru realimentare�care sunt acum mai putine datorita consumului mic de combustibil, asigur�nd astfel o autonomie de invidiat. 3. Motorul Noul motor agil si puternic cu un cilindru racit cu lichid al modelului CBR 125R reprezinta o completare a gamei de motoare de 125 cmc �n patru timpi, oferite de Honda. Dispun�nd de o singura axa cu came �n cap (SOHC) si de doua supape, care asigura o ardere eficienta si caracteristica buna de putere la turatii medii si mici, aceasta noua motorizare atinge performante foarte bune la turatii mari, comparativ cu motoarele din clasa lui, asigur�nd totodata un nivel de noxe si un consum de combustibil extrem de scazute. Aceasta noua conceptie a motorului contribuie de asemenea la greutatea mult mai mica a modelului CBR 125R care are 116 kg, acest lucru traduc�ndu-se �ntr-o mai buna manevrabilitate si �n performante sporite. Alimentat de un carburator cu nivel constant de 28mm diametru si dispun�nd de aprindere computerizata de mare precizie CDI, acest motor spontan, de turatie, cu un cilindru, asigura robustete si un raspuns bun pe toata plaja de turatie, foarte larga. Starterul electric actionat la apasarea unui buton da instantaneu viata motorului, pun�nd motocicleta rapid �n miscare. Acest nou motor este echipat de asemenea cu un arbore de echilibrare care asigura o buna elasticitate la toate regimurile de functionare, cu vibratii si zgomote minime. Transmisia se realizeaza prin intermediul unei cutii de viteze cu 6 trepte etajate scurt, care permite atingerea fara efort a unor viteze superioare, profit�nd �n acelasi timp de plaja de turatie foarte larga a motorului, pentru a asigura cele mai bune acceleratii din toata gama de motoare Honda de 125 cmc. Functionarea eficienta a motoarelor racite cu lichid Noul sistem de racire cu lichid al modelelor CBR este foarte eficient, dispun�nd de un radiator compact care ajuta la mentinerea unor performante bune si constante indiferent de temperatura exterioara si de stilul de pilotaj. De asemenea, sistemul ajuta la reducerea zgomotelor mecanice, pentru o functionare mai silentioasa si mai putin suparatoare �n cazul unei utilizari obisnuite. Ventilatorul controlat de termostat al radiatorului mentine temperatura motorului �n aglomeratiile urbane si asigura o bine-meritata racire dupa o repriza de conducere sportiva. Functionare ecologica Unul din principalele obiective ce au fost urmarite la realizarea modelului CBR 125R a fost obtinerea unui nivel scazut de noxe, mica motocicleta de 125 cmc asigur�nd performante de v�rf si respect�nd totodata severele norme antipoluare EURO-2. Acest lucru a fost realizat at�t printr-o reglare atenta a carburatorului c�t si prin �ncorporarea unui sistem de admisie fortata a aerului (AI), care introduce un flux de aer curat direct de la filtrul de aer �n colectorul de evacuare al motorului, pentru a asigura o ardere mai completa a gazelor rezultate �n urma combustiei, �n ultimul timp de functionare al motorului (evacuare). Un sistem de control al emisiilor din carterul motorului trimite de asemenea vaporii de ulei ai motorului �n colectorul de admisie pentru o ardere mai completa, pentru a nu permite vaporilor sa patrunda �n atmosfera si sa polueze. Venind �n completarea procesului de epurare, un convertizor catalitic montat �n toba de esapament reduce emisiile de monooxid de carbon (CO), hidrocarburi (HC) si oxizi de azot (Nox), purific�nd gazele de evacuare prin intermediul reactiilor chimice realizate la temperaturi mari. �ncep�nd chiar de sub motor si abord�nd o linie ascendenta pe partea dreapta, pentru a se termina cu o toba de esapament din otel inoxidabil cu o teava finala conica, �n cel mai pur stil al celor mai tari motociclete de curse, sistemul de evacuare exprima sportivitate si performante pure, acompaniind conducerea sportiva cu timbrul sau �n crescendo. 4. Sasiul Supletea si manevrabilitatea sunt doua caracteristici de baza a noii game de motociclete sport Honda, noul model CBR 125R nefac�nd exceptie de la regula. Cadrul sau impresionant cu doua lonjeroane este construit �n jurul unei perechi robuste de bare metalice din otel presat, subtiri, cu cinci fete, care pornesc din dreptul ghidonului si ajung p�na la placile rotative sudate ale bratului oscilant din spate, extrem de compact, fac�nd dovada unei rigiditati exceptionale pentru a asigura o manevrabilitate si agilitate deosebite, asigur�nd totodata o �ncredere sporita at�t �n marja de siguranta oferita, c�t si pilotului �n calitatile sale. �mpreuna cu cadrul, motorul formeaza un ansamblu rigid si este prins �ntre lonjeroane si sustinut de suporturi tubulare care coboara de la nivelul furcii. Prelungirile din partea din spate a cadrului se unesc �n partea superioara pentru a asigura un suport solid at�t pentru amortizorul mono-soc c�t si pentru ansamblul tubular din otel al seii. Suporturile de sustinere din aluminiu turnat ale scarilor coboara din pozitia lor pe tevile inferioare de sustinere a sinei scaunului pentru a oferi o pozitie confortabila pasagerilor ocazionali. Suspensie moderna Manevrbilitatea deosebita a modelului CBR 125 rezulta de asemenea din combinatia �ntre ampatamentul scurt si componentele de dea mai �nalta clasa ale suspensiei. �n fata, furca telescopica hidraulica de 31mm are o cursa de 109 mm pentru a asigura o amortizare lina, agilitate si manevrabilitate. Sarcinile suspensiei spate ale modelului CBR sunt �ndeplinite de un brat oscilant tubular, lung, sustinut de un robust amortizor monosoc ce dispune de o cursa lunga. Acest sistem performant asigura o cursa a suspensiei de 120 mm si un control reconfortant asupra rotii spate indiferent de conditiile de drum. Acest echilibru perfect �ntre caracteristicile cadrului se �mbina cu succes cu greutatea mica a motocicletei �n ansamblul ei pentru a asigura o manevrabilitate mai buna. Roti si fr�ne inspirate din lumea curselor Subliniind legaturile sale cu modelele Honda de curse, noile jante cu sectiune �n U, din aluminiu turnat, cu 6 spite, ale modelului CBR125R evoca mostenirea incontestabila a liniei sale genetice pur competitionale. Anvelopele late cu talie joasa subliniaza latura competitionala, oferind �n acelasi timp o manevrabilitate deosebita pe aproape orice tip de conditii de teren. Forta de fr�nare reprezinta o alta caracteristica excelenta a modelului CBR125R. Roata fata este dotata cu un disc gaurit de 276mm diametru, oprita cu promptitudine de un etrier compact si puternic, cu doua pistonase, care asigura un raspuns excelent pentru o siguranta sporita la fr�nare. �n spate, discul cu un diametru de 200mm este oprit prin intermediul unui mic etrier cu un pistonas montat pe bratul oscilant care asigura un echilibru perfect la fr�nare �n orice situatie. 5. Culorile Deoarece aspectul agresiv, de motocicleta de curse, reprezinta unul din atuurile principale ale modelului CBR125R, o schema bazata pe culoarea rosie a fost bine�nteles una din primele optiuni luate �n calcul pentru decorarea �caroseriei� atragatoare. �n aceasta combinatie �nvingatoare de nuante de rosu, chiar mai stralucitoare dec�t nuanta Winning Red specifica altor modele Honda Supersport, carenajul atragator, rezervorul si saua contrasteaza cu �ndrazneata sigla Honda �n forma de aripa, care asigura o str�nsa legatura vizuala cu motocicletele Supersport Honda de curse. Celelalte doua noi scheme de culori includ o culoare nemetalizata neagra care inspira o senzatie provocatoare de performante de v�rf si o culoare albastra atragatoare, care este o idee mai deschisa dec�t nuanta de albastru folosita la modelul CBR 600RR, care deschide si mai mult imaginea impresionanta a acestei bijuterii. Carenajul motorului este de culoare gri metalic, similar cel al modelului CBR 600RR si cel al c�stigatorului campionatului mondial de motociclism RC211V, cu sigla Honda, de mari dimensiuni, �ncrustata la vedere. Chiar si litera R este �n str�nsa legatura cu stilul simbolurilor �RR�, onor�nd liniile modelului CBR 600RR, si accentueaza si mai mult legatura de stil cu acest superb model Supersport de cilindree medie. Culori � Millennium Red (cu Matte Moonstone Silver Metallic) � Candy Lightning Blue (cu Matte Moonstone Silver Metallic) � Black (cu Matte Moonstone Silver Metallic) Fisa tehnica CBR125R (ED-type) Motor TipUn cilindru �n 4 timpi, SOHC, 2 supape, racit cu lichid Capacitate cilindrica124,7cmc Alezaj x Cursa58 x 47,2mm Raport de compresie11 : 1 Putere maxima9,7kW/10.000rot/min (95/1/EC) Cuplu maxim10,1Nm/8.000rot/min (95/1/EC) Turatie la relanti1.400rot/min Capacitate baie de ulei1,3 litri Sistem de alimentare cu combustibil CarburatorCarburator tip VK de 28mm Filtru de aerFiltru din h�rtie tip cartus, uscat Capacitate rezervor de combustibil10 litri Sistem electric Sistem de aprindereCondensator (CDI) Reglarea optima a aprinderii12� BTDC � �nainte de punctual mort superior (la ralanti) ~ 30� BTDC (la 8000 rot/min) Tip bujieCR8E (NGK); U24ESR-N (ND) DemarorElectric Capacitatea bateriei12V/5AH Putere alternator230W Faruri12V 35W x 2 (faza scurta) / 35W x 2 (faza lunga) Transmisie AmbreiajMultidisc cu arcuri, �n baie de ulei Actionare ambreiajMecanica, prin cablu Tip transmisie6 Viteze Reductie primara3.350 (67/20) Rapoarte de transmisie1 3.454 (38/11) 2 1.941 (33/17) 3 1.450 (29/20) 4 1.173 (27/23) 5 1.041 (25/24) 6 0.923 (24/26) Reductie finala2.800 (42/15) Transmisie finalaLant cu O-ringuri Cadru TipDiamond; tubular, din otel Sasiu Dimensiuni(LxlxH) 1,920 x 675 x 1,070mm Ampatament1,294mm Unghiul furcii25� Distanta de fuga88mm Raza de bracaj2,5m Inaltimea seii776mm Garda la sol172mm Masa proprie115kg Greutatea la gol124kg (Fata: 59kg; Spate: 65kg) Greutatea incarcaturii180kg Masa totala admisa304kg (Fata: 100kg; Spate: 204kg) Suspensie TipFata, furca telescopica de 31 mm, cursa suspensiei 109 mm Spate, amortizor monosoc, cursa suspensiei 120 mm Roti TipJante turnate din aluminiu, cu sectiune �n U si sase spite Dimensiuni janteFata 17M/C x MT1.85 Spate 17M/C x MT2.85 Dimensiuni anvelopeFata 80/90�17M/C 44P Spate 100/80�17M/C 52P Presiunea in anvelopeFata 200kPa (cu o persoana) Spate 200kPa (cu o persoana) Frane TipFata disc hidraulic de 276 x 4 mm cu etrier cu doua pistonase si placute din metal sinterizat Spate disc hidraulic de 220 x 4 mm cu etrier cu un pistonas si placute din metal sinterizat

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0653 :: 17.79MB