No SSO cookie

Gamele Honda CRF si CR au fost testate la Mantova

voteaza
(0/ 0)
Gamele Honda CRF si CR au fost testate la Mantova
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La sf�rsitul primei saptam�ni din octombrie a avut loc pe Circuitul International de Motocros din Mantova (Italia), o sesiune de teste organizata pentru seriile Honda CR si CRF. Pentru 2005, modelele celor doua game Honda au beneficiat de imbunatatiri tehnice considerabile iar CRF 450X a fost testat in premiera.

 
 
[poza1s]Derivat din CRF 450R, campionul mondial de motocross, CRF 450X reprezinta cea mai usoara dar in acelasi timp si cea mai puternica motocicleta off-road. Cu o silueta subtire, suspensii create pentru trasee lungi si dotat cu buton electric de pornire, CRF 450X este alegerea perfecta pentru cei care vor sa faca curse incitante pe trasee off-road. La CRF 450X, cadrul complet nou reprezinta a 4-a generatie produsa din aliaj de aluminiu, derivata din seria campioanelor de motocross. Motorul de 494 cmc, in 4 timpi este cu 4 valve Unicam. Pe langa rezervorul generos, cu o capacitate de 8,3l, Honda CRF 450X beneficiaza de un sistem de evacuare complet nou, reducand astfel emisiile, in acord cu reglementarile motocicletelor off-road. CRF 450R intra in 2005 cu o serie de imbunatatiri de ordin tehnic precum si cu o reducere in greutate cu 1,2 kg, care fac din acest model Honda unul dintre cele mai bune motociclete de dirt track. CRF 450R este creat pe acealasi cadru de aluminiu, ce reprezinta a patra generatie elaborata de Honda pentru seria de CRF-uri. Dintre modificarile tehnice de care a beneficiat CRF 450R pentru 2005 amintim: un nou brat oscilant cu o arhitectura mai puternica si rigida, selector la cutia de viteze, suspensii noi pentru fata si spate, un nou sistem de evacuare din titan, sistem nou de admisie aer. Greutatea motocicletei a fost redusa datorita noului cadru dar si prin imbunatatirea altor elemente: butucul rotii spate, acum mai usor dar si mai rezistent, pedala frana spate redusa in greutate. [poza2s]Categoria motoarelor de 250 cmc a fost si ea imbunatatita prin modificari aduse modelelor CRF 250X si CRF 250R. Noutatile aduse pentru 2005 modelului CRF 250X se rezuma la modificarea butucului rotii spate si a introducerii unor noi culori si modele grafice, inspirate din curse. In schimb, CRF 250R debuteaza acum cu dinamica sa combinatie de putere si performanta. Astfel modelul deja lansat apare acum cu modificari considerabile in componenta motorului: i s-a adaugat un nou profil al axei cu came care creste momentul motor la turatii mici, o noua chiulasa, bujii noi cu randament imbunatatit; arcurile ambreiajului sunt acum mai puternice iar butucul rotii din spate este mai rezistent si mai usor. Chiar si pentru modelele de categorie mica ale seriei CRF - 100F, 70F si 50F � Honda a adus noutati pentru 2005, insa nu de natura tehnica ci legate de design si culori. [poza3s]In 2005, CR 250R ataca podiumurile competitiilor cu un motor complet nou si cu modificari ale componentelor sasiului. Cilindrii motorului au fost complet modificati pentru a obtine astfel perfomante imbuntatatite, alaturi de modificari ale carburatorului, sistemului de evacuare, acum cu o capacitate marita si radiatorului. Suspensiile fata si spate au suferit si ele modificari. Echipat cu un motor in 2 timpi, complet modificat si cu o configuratie imbunatatita a sasiului, care il face mult mai usor de manevrat, modelul CR 125R este unul dintre cele mai agile din clasa sa. Printre modificarile aduse de Honda acestui model pentru 2005 se numara: un nou plasament al axei frontale, un nou brat oscilant turnat din aliaj usor cu caracteristici imbunatatite si inversarea furcii. In componenta modelelor CR 85R si CR 85R2 se identifica o arhitectura imbunatatita a motorului, un nou cablu de ambreiaj cu durata de viata mai mare, modificari ale suspensiilor fata si spate si ale sistemului de evacuare si o noua arhitectura a ghidonului. Toate modelele gamelor CRF si CR se comercializeaza prin compania Intermotorcycle, unic importator al motocicletelor Honda in Romania.

 

Cuvinte cheie:
Honda | CRF |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1206 :: 17.85MB