No SSO cookie

Cea mai scumpa motocicleta din Romania, Honda Valkyrie Rune,

voteaza
(0/ 0)
Cea mai scumpa motocicleta din Romania, Honda Valkyrie Rune,
Moto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

INTERMOTORCYCLE, distribuitor oficial al motocicletelor si ATV-urilor Honda in Romania, gazduieste �o bijuterie rara� in showroom-ul sau din Bucuresti, calea Dorobantilor nr. 135. Este vorba de HONDA VALKYRIE RUNE, cea mai scumpa motocicleta existenta la ora actuala in Romania.

 
 
[poza1s]Modelul apartine categoriei �extreme cruiser� si datoreaza apartenenta la acest segment designului unic si motorizarii exceptionale. Honda Valkyrie Rune nu este o motocicleta pe care sa o poata �calari� oricine. Tinuta sa extrem de agresiva porneste de la un design care o face sa iasa imediat in evidenta, fiind imposibil de confundat cu celelalte concurente din segment. Cu cei 6 cilindri ai motorului care dezvolta 120 CP, Honda Valkyrie Rune este o forta dezlantuita pe care oricine si-ar dori sa o stapaneasca dar putini vor avea aceasta sansa. Inca un argument in favoarea �masinariei� de vis, pentru impatimitii motoarelor, este numele cu rezonante mitologice care subliniaza caracterul sau puternic, fara compromisuri. [poza2s]Pentru Romania au fost alocate numai 2 unitati, dintr-o serie extrem de redusa produsa la nivel mondial. Achizitia modelului se poate face prin INTERMOTORCYCLE, importatorul exclusiv Honda, sau reteaua sa de dealeri. Pretul CIP al modelului este de 26.550 Euro, iar pretul final, cu toate taxele incluse, 37.878 Euro. HONDA VALKYRIE RUNE NRX 1800 Date tehnice: Tip motor: 4 timpi, SOHC, 12 valve, 6 cilindri boxer, racire cu lichid Alezaj x cursa: 74 x 71 mm Cilindree: 1.832 cc [poza3s]Compresie: 9.8:1 Cutie viteze: 5 trepte Alimentare: injectie electronica PGM-FI Rezervor: 23 l Aprindere: digitala tranzistorizata computerizata cu avans electronic Starter: electric Transmisie finala: Ax cardanic Greutate la gol: 368 kg Ampatament: 1.750 mm Inaltime sa: 690 mm Garda la sol: 125 mm Putere max: 87 kW/5.500 rpm (119 HP) Moment motor: 167 Nm/4.000 rpm Jante: 18 x MT4.00 17 x MT6.00 Pneuri: 150/60 HR18 180/55 HR17 Suspensii: Furca paralelogram tip Trailing Bottom Link, cursa 105 mm, Amortizor central, cursa 105 mm Frane: Discuri duble flotante 330 mm cu etrier cu 3 pistoane Disc de 336 cu etrier cu 2 pistoane cu CBS (Combined Brake System)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (3)

scris de Anonim

nu este atat de scumpa cum spun astia... Editia limitata a acetei motociclete construita la Marysville, Ohio, valoreaza in jur de 24499$ versiunea standard, iar cea cu jenti cromate 26999$.

scris de Anonim

cea mai scumpa da pretu cat este!! :question: :question:

scris de Anonim

:smirk:++mi-as dori si eu un motor bun :coolsmirk:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0672 :: 17.82MB