No SSO cookie

Webber: Am fost mort fara KERS

voteaza
(0/ 0)
Webber: Am fost mort fara KERS
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mark Webber nu a fost foarte fericit la finele Marelui Premiu de Formula 1 al Malaeziei, principala nemultumire a australianului legandu-se de incapacitatea de a utiliza sistemul KERS pe durata cursei de la Sepang.

 
 
Australianul Mark Webber a declarat ca Marele Premiu de Formula 1 de la Malaezia a fost unul extrem de dificil pentru el si ca a avut foarte mult de suferit din cauza incapacitatii de a utiliza sistemul KERS.

Echipa Red Bull a avut probleme cu sistemul KERS inca din aceasta iarna, ceea ce a facut ca prima cursa a sezonului, cea desfasurata in Australia sa fie abordata fara respectivul sistem in vreuna din cele doua masini. Totusi, Red Bull au fost de parere ca problemele au fost remediate si au dotat atat masina lui Vettel, cat si pe cea a lui Webber cu un sistem KERS functional.

Lucrurile nu au stat nici acum insa foarte bine pentru Red Bull, Webber neputand sa utilizeze KERS-ul deloc pe durata Marelui Premiu de la Sepang. '' A fost cursa extrem de dura. '' a declarat veteranul australian, adaugand: '' Esti mort pe liniile drepte fara KERS, iar sansele de a efectua depasiri sunt foarte mici mai mereu. ''

Cu toate acestea si in conditiile in care a fost nevoit sa efectueze si patru opriri la boxe, fata de cele trei ale celorlalti piloti importanti, Mark Webber s-a descurcat onorabil la Sepang si a incheiat cursa pe locul patru, fiind chiar foarte aproape de a-l depasi pe final pe Nick Heidfeld si de a prinde un podium aproape nesperat.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1109 :: 17.86MB