No SSO cookie

Renault nu aspira la mostenirea Lotus

voteaza
(0/ 0)
Renault nu aspira la mostenirea Lotus
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Gerard Lopez spune ca noua echipa Renault Lotus nu-si doreste sa fie legata in vreun fel de palmaresul si numele vechii echipe Lotus si ca foloseste acest nume numai in scopuri extrem de pragmatice de marketing.

 
 
Managerul echipei de Formula 1 Renault, Gerard Lopez, a declarat ca, din punctul sau de vedere, nici echipa sa, dar nici echipa Team Lotus nu au dreptul sa pretinda palmaresul si mostenirea legendarei echipe a lui Colin Chapman.

Batalia pentru folosirea numelui de Lotus in F 1 continua si ar mai putea dura ceva vreme, in conditiile in care cei de la Renault afirma ca ei sunt singurii care au dreptul sa-l utilizeze, in timp ce Team Lotus-ul lui Tony Fernandes spune ca este loc pentru doua echipe cu un nume asemanator. Totusi, in ceea ce priveste palmaresul si asocierea cu vechea echipa Lotus, Lopez a fost extrem de transant, spunand ca nimeni nu are dreptul sa le revendice.

Mai mult, Lopez a dovedit un exercitiu de sinceritate remarcabil, recunoscand ca utilizarea de catre Renault a numelui Lotus este pur si simplu o metoda de a obtine finantare si de a vinde masini.

In privinta obiectivelor nou createi echipe Renault Lotus, Lopez a declarat ca aceasta isi doreste sa se lupte pentru victorii de cursa in 2011, dar ca in privinta unei pozitii in clasamentul constructorilor, nu exista o tinta bine trasata in acest moment.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0767 :: 18.67MB