No SSO cookie

Organizatorul sud-coreean concediat replica dur

voteaza
(0/ 0)
Organizatorul sud-coreean concediat replica dur
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Yung Cho Chung, organizatorul sef al Marelui Premiu al Coreei de Sud din 2010 concediat acum cateva zile, va actiona in instanta decizia, din ratiuni de incalcare a procedurilor de demitere din aceasta functie.

 
 
Organizatorul sef al Grand Prixului de Formula 1 al Coreei de Sud, Yung Cho Chung, se pregateste sa conteste decizia conform careia a fost concediat din functia detinuta in 2010.

Decizia companiei KAVO, compania responsabila de buna organizare a primului mare premiu al Coreei de Sud, a fost luata la doar o luna dupa ce Chung a fost premiat de Federatia Internationala de Automobilism cu distinctia pentru cel mai bun promoter al sezonului 2010. In privinta motivarii deciziei de demitere a coreeanului, aceasta a fost pusa pe seama ''managementului prea libertin'' al acestuia.

In acest moment, se pare ca Yung Cho Chung pregateste inaintarea unei actiuni in instanta impotriva KAVO, principala acuza adusa companiei fiind nerespectarea procedurii de demitere a sa. Acest lucru a fost confirmat insusi de purtatorul de cuvant al companiei KAVO, Jung Ji-Hyun, cel care a spus despre Chung ca este in discutii in acest moment cu consilierii sai pentru a hotari exact modul in care ii va da in judecata pe cei de la KAVO.

In spatele deciziei de concediere a lui Chung se pare ca stau atat intarzierea in finalizarea constructiei circuitului de la Yeongnam, cat si depasirea bugetului si manevrarea gresita a cheltuielilor.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1559 :: 22.19MB