No SSO cookie

Marko: Red Bull si Ferrari sunt favoritele

voteaza
(0/ 0)
Marko: Red Bull si Ferrari sunt favoritele
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipele favorite pentru obtinerea titlurilor mondiale in sezonul 2011 de Formula 1 sunt in acest moment Red Bull Racing si Scuderia Ferrari, din punctul de vedere al lui Helmut Marko, oficial Red Bull.

 
 
Helmut Marko, consultantul echipei de Formula 1 Red Bull, a declarat ca favoritele sezonului 2011 din F1 sunt, din ceea ce se preconizeaza in acest moment, Red Bull si Ferrari.

Forma buna a celor doua teamuri a iesit in evidenta mai ales la ultima sesiune de teste, cea de la Barcelona, cand Sebastian Vettel a obtinut cel mai rapid timp in primele doua zile de teste, in timp ce brazilianul Felipe Massa a fost cel mai rapid pilot in ziua a patra.

'' Red Bull si Ferrari vor fi in top. ''
a declarat extrem de sigur pe el Marko, cel care nu crede ca se mai pot schimba multe pana la debutul oficial al campionatului. Pe de alta parte insa, austriacul este de parere si ca ''McLaren au potentialul de a recupera diferenta care-i desparte de primele doua echipe.''

In ceea ce priveste echipele Mercedes GP si Lotus-Renault, Helmut Marko spune ca ''acestea nu sunt inca la nivelul primelor echipe'' si ca mai au de muncit pana sa puna probleme serioase la vreunul dintre titlurile mondiale.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0980 :: 18.68MB