No SSO cookie

Lotus tinteste mijlocul clasamentului

voteaza
(0/ 0)
Lotus tinteste mijlocul clasamentului
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 Lotus, debutanta in sezonul 2010, isi propune pentru anul urmator o clasare in jurul mijlocului clasamentului constructorilor.

 
 
Directorul tehnic al echipei de Formula 1 Lotus, Mike Gascoyne, a declarat ca are incredere ca echipa sa poate sa atace o pozitie la mijlocul clasamentului constructorilor in sezonul 2011.

Lotus s-a aflat in 2010 la sezonul de debut in F 1 si, in ciuda faptului ca nu a reusit sa obtina niciun punct, echipa a fost cea mai buna dintre debutante, depasind atat Hispania, cat si Virgin.

In privinta sezonului urmator, conducerea echipei a facut deja pasi importanti in realizarea unui progres. Astfel, motorul va fi furnizat de Renault, in timp ce cutia de viteze si sistemul hidraulic vor veni chiar de la Red Bull, campionii la constructori si piloti in 2010.

Gascoyne a fixat si tintele imediate ale echipei sale, spunand ca Lotus trebuie sa intre in competitie stransa cu Williams, Force India, Toro Rosso sau Sauber si ca nu trebuie sa-si mai propuna doar un modest loc zece, asa cum a facut-o in sezonul recent incheiat. De asemenea, Mike Gascoyne a subliniat si ca lucrurile s-au asezat pentru echipa sa si ca inginerii si mecanicii au acumulat acum o experienta importanta, experienta care-i poate ajuta sa atace un loc sase-sapte in ierarhia constructorilor.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1700 :: 22.19MB