Loc | Pilot | Timp |
1 | Lewis Hamilton | |
2 | Mark Webber | 1.5 |
3 | Robert Kubica | 3.4 |
4 | Felipe Massa | 8.2 |
5 | Adrian Sutil | 9.0 |
6 | Nico Rosberg | 12.3 |
7 | Michael Schumacher | 15.5 |
8 | Kamui Kobayashi | 16.6 |
9 | Vitaly Petrov | 23.8 |
10 | Jaime Alguersuari | 29.4 |
11 | Vitantonio Liuzzi | 34.8 |
12 | Pedro de la Rosa | 36.0 |
13 | Sebastien Buemi | 39.8 |
14 | Nico Hulkenberg | 1 tur |
15 | Sebastian Vettel | 1 tur |
16 | Heikki Kovalainen | 1 tur |
17 | Lucas di Grassi | 1 tur |
18 | Timo Glock | 1 tur |
19 | Jarno Trulli | 1 tur |
20 | Sakon Yamamoto | 2 tururi |
21 | Fernando Alonso | abandon |
22 | Jenson Button | abandon |
23 | Bruno Senna | abandon |
24 | Rubens Barrichello | abandon |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!