No SSO cookie

Gerber: Nu am vazut ce s-a intamplat

voteaza
(0/ 0)
Gerber: Nu am vazut ce s-a intamplat
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jakub Gerber face primele declaratii dupa teribilul accident la care a asistat, din pozitia de copilot, alaturi de Robert Kubica. Gerber spune ca nu a vazut ce s-a intamplat si ca nu stie daca masina a alunecat sau a lovit ceva aflat pe pista.

 
 
Jakub Gerber, copilotul lui Robert Kubica in Raliul Ronde di Andorra, in care acesta din urma a fost aproape sa-si piarda viata, a declarat ca nu a observat ceea ce s-a intamplat in momentul in care Kubica a pierdut controlul masinii si ca nu stie daca masina a alunecat sau a lovit ceva aflat pe pista.

Se pare ca pilotul de Formula 1, impreuna cu Jakub Gerber, se aflau chiar la debutul acestui raliu, din declaratiile copilotului si ca Gerber, cel care a scapat teafar si nevatamat din teribilul accident, isi consulta notitele in momentul in care masina a fost scapata de sub control.

'' Eram in primii patru kilometri ai chiar primei probe speciale. L-am vazut pe Robert de-abia dupa ce s-a produs accidentul tinandu-se de mana si apoi pierzandu-si cunostinta. '' a declarat Gerber, adaugand: '' Robert nu este doar un pilot extraordinar, este si un prieten deosebit. Sper doar sa revina cat mai curand. ''

Robert Kubica este internat inca in spitalul Santa Corona din orasul italian Pietra Ligure si a fost supus unei prime operatii la mana dreapta, urmand sa aiba nevoie si de o a doua astfel de operatie pentru a asigura buna circulatie a sangelui in acest membru.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1918 :: 13.54MB