1. Alonso Ferrari 1h16:24.572 2. Button McLaren-Mercedes + 2.938 3. Massa Ferrari + 4.223 4. Vettel Red Bull-Renault + 28.193 5. Rosberg Mercedes + 29.942 6. Webber Red Bull-Renault + 31.276 7. Hulkenberg Williams-Cosworth + 32.812 8. Kubica Renault + 34.028 9. Schumacher Mercedes + 44.948 10. Barrichello Williams-Cosworth + 1:04.200 11. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1:05.00 12. Liuzzi Force India-Mercedes + 1:06.100 13. Petrov Renault + 1:18.900 14. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1 lap 15. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 lap 16. Sutil Force India-Mercedes + 1 lap 17. Glock Virgin-Cosworth + 2 laps 18. Kovalainen Lotus-Cosworth + 2 laps 19. Di Grassi Virgin-Cosworth + 2 laps 20. Yamamoto HRT-Cosworth + 2 laps Abandonuri:
Trulli Lotus-Cosworth
Senna HRT-Cosworth
Hamilton-McLaren-Mercedes
Kobayashi-Sauber-Ferrari
Clasament general:
Piloti: Constructori: 1. Webber 187 1. Red Bull-Renault 350 2. Hamilton 182 2. McLaren-Mercedes 347 3. Alonso 166 3. Ferrari 290 4. Button 165 4. Mercedes 158 5. Vettel 163 5. Renault 127 6. Massa 124 6. Force India-Mercedes 58 7. Rosberg 112 7. Williams-Cosworth 47 8. Kubica 108 8. Sauber-Ferrari 27 9. Schumacher 46 9. Toro Rosso-Ferrari 10 10. Sutil 45 11. Barrichello 31 12. Kobayashi 21 13. Petrov 19 14. Hulkenberg 16 15. Liuzzi 13 16. Buemi 7 17. De la Rosa 6 18. Alguersuari 3 Andrei Monenciu
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!