No SSO cookie

Ecclestone isi pregateste succesorul

voteaza
(0/ 0)
Ecclestone isi pregateste succesorul
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

David Campbell a fost numit responsabil cu marketingul si publicitatea din Formula 1 de catre Bernie Ecclestone, cel care pare inclinat sa cedeze sefia F1 acestuia.

 
 
Speculatiile conform carora Bernie Ecclestone, bossul Formulei 1, pregateste terenul pentru cel care ii va lua locul in momentul in care va alege sa se retraga, au crescut dupa numirea lui David Campbell intr-un rol important de marketing in cadrul F 1.

Campbell are o carte de vizita impresionanta, iar asteptarile lui Ecclestone sunt ca Marele Circ sa creasca din punct de vedere al marketingului pe fondul recesiunii economice. Cea mai importanta realizare a lui Campbell este rebranduirea Domului Millenium din Londra, cel care este in acest moment unul dintre cele mai cautate locuri de organizare a concertelor. De asemenea, de numele lui Campbell se leaga si succesul Virgin Radio, al carui manager a fost o perioada.

David Campbell va manageria Clubul Paddock, care se ocupa de protocolul din jurul curselor, precum si compania elvetiana Allsport Management, cea care comercializeaza publicitatea din jurul aproape fiecarui circuit de Formula 1.

Se pare insa ca pentru Campbell acesta va fi doar un prim pas, Ecclestone, in varsta de 80 de ani, pregatindu-i sefia Formulei 1, in cazul in care va reusi sa improspateze marketingul si publicitatea sportului.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1256 :: 18.68MB