No SSO cookie

Disputa dintre Renault si Lotus continua

voteaza
(0/ 0)
Disputa dintre Renault si Lotus continua
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Gerard Lopez, de la echipa de Formula 1 Renault, spera ca Tony Fernandes, proprietarul echipei Team Lotus, va ceda pana la urma in disputa asupra numelui de Lotus, permitandu-le doar celor de la Renault sa-l foloseasca.

 
 
Proprietarul echipei de Formula 1 Renault, Gerard Lopez, s-a declarat convins de faptul ca nu vor exista doua echipe cu numele de Lotus in sezonul viitor al Marelui Circ.

In acest moment, in Formula 1 exista doi constructori care folosesc numele Lotus, pe de o parte echipa Renault, care s-a transformat in Lotus Renault GP, dupa semnarea unui parteneriat cu Grupul Lotus, iar pe de cealalta parte Team Lotus, echipa lui Tony Fernandes, care a obtinut licenta de a participa sub acest nume inca din sezonul trecut.

Disputa dintre cele doua parti are toate sansele sa fie rezolvata de-abia anul viitor, cand cazul va ajunge la Inalta Curte de la Londra. Cu toate acestea, Lopez este de parere ca existenta a patru masini la startul unui Mare Premiu de Formula 1 cu acelasi nume nu ar aduce avantaje nimanui si ca Team Lotus trebuie sa cedeze, in conditiile in care acestia nu au un sprijin concret de la Lotus, ci doar o licenta.

De cealalta parte, Tony Fernandes a cedat in privinta culorilor, anuntand ca va permite echipei Renault sa alerge cu masini negre-aurii, dar a declarat extrem de transant ca nu va da inapoi in ceea ce priveste numele.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1305 :: 17.86MB