Mario Theissen, boss-ul echipei de Formula 1 BMW-Sauber, a declarat presei ca masinile echipei pe care o conduce sunt pregatite sa ruleze cu tehnologia KERS inca din Marele Premiu al Australiei, prima etapa a noului sezon din Mare Circ.
Echipa BMW-Sauber a fost principalul sustinator al introducerii tehnologiei KERS in Formula 1, tehnologie care poate fi transferata si pentru modelele auto de serie. Theissen a mai declarat ca inca nu s-a luat o decizie clara privind folosirea sistemului de regenerare a energiei de franare in prima cursa a sezonului. Cel mai probabil, BMW va folosi doar pe o masina sistemul KERS.
Avantajul adus de KERS consta in castigarea a 80 de cai putere pentru 6 secunde pe un tur de circuit, dar dezavantajul consta in ridicarea greutatii monopostului. In functie de circuit si pilot, boss-ul BMW-Sauber va utiliza KERS-ul sau nu.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!