No SSO cookie

Bianchi ramane in GP 2 la ART

voteaza
(0/ 0)
Bianchi ramane in GP 2 la ART
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jules Bianchi va indeplini in 2011 atat rolul de pilot de teste al echipei de Formula 1 Ferrari, cat si pe cel de pilot titular al echipei ART in GP 2.

 
 
Pilotul de teste al echipei de Formula 1 Ferrari, Jules Bianchi, a semnat o prelungire de contract alaturi de echipa ART in campionatul GP 2, urmand sa ramana in acelasi timp pilot de rezerva Ferrari.

Tanarul francez in varsta de 21 de ani a fost unul dintre protagonistii ultimului sezon de GP 2, reusind sa incheie in ierarhia generala pe pozitia a treia, in ciuda unei accidentari suferite la jumatatea sezonului la Hungaroring, accidentare care l-a tinut departe de circuit cateva curse. De asemenea, Bianchi a fost desemnat cel mai bun debutant al anului 2010 in GP 2.

Bianchi s-a declarat extrem de mandru de increderea pe care au aratat-o cei de la ART fata de el prin oferirea unui nou contract si a promis ca va face tot posibilul pentru a progresa si pentru a reusi evolutii dintre cele mai bune, atat in curse pentru ART, cat si in testele de la Ferrari.

Seful echipei ART, Frederic Vasseur, a declarat la randul sau ca are mare incredere in capacitatile tanarului francez, cel care are un talent stralucit, dar si o putere de munca si o dorinta de a invata extraordinara.

Adrian Diaconescu


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2418 :: 17.86MB