No SSO cookie

Berger: BMW a renuntat prea repede la Formula 1

voteaza
(0/ 0)
Berger: BMW a renuntat prea repede la Formula 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Gerhard Berger, fost oficial BMW si coproprietar Toro Rosso, a declarat ca BMW s-a retras mult prea repede din Formula 1 si ca ar fi trebuit sa arate mai multa perseverenta pentru a obtine performante cu adevarat deosebite.

 
 
Fostul director al sectiei de motorsport BMW, Gerhard Berger, a declarat ca producatorul german nu ar fi trebuit sa renunte asa repede la programul initiat in Formula 1.

BMW a achizitionat 80 de procente din echipa Sauber la sfarsitul anului 2005 si a obtinut performante foarte bune in 2007 si 2008, cand s-a clasat pe locul doi, respectiv trei in ierarhia generala a constructorilor. Cu toate acestea, dupa un sezon 2009 mai putin reusit, compania germana a hotarat sa renunte la implicarea in F 1 si a vandut echipa inapoi lui Peter Sauber.

'' Modul in care BMW si-a construit o echipa a fost corect. Dar, din punctul meu de vedere, ar fi trebuit sa demonstreze mai multa perseverenta. '' a declarat Gerhard Berger, cel care a dorit sa sublinieze si faptul ca performantele nu se pot obtine de azi pe maine si ca este nevoie de timp si de munca pentru a ajunge la succes.

Berger, care acum nu mai are nicio implicare in Formula 1, a incheiat prin a-l da ca exemplu pe fostul sau partener de afaceri, austriacul Dietrich Mateschitz. '' A avut ani mai slabi, dar a continuat. Iar acum este recompensat cu varf si indesat. '' a spus Berger despre proprietarul Red Bull.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1204 :: 18.68MB